Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

cybermunk: är den blå så är det min :roll: :lol:

nightmare89: jag blev inte missnöjd iaf :twisted: 8)

en liten takfilm, låten heter final fantasy någonting :)

View My Video

måste bara ställa in allt bättre så blir det nog lite mer bas 8) tyvärr så måste jag säga RIP till skithögtalarna som satt i framdörrarna. säkert original från 88. dom låter inte så värst längre :lol: blir bättre efter att vinterdäcken inskaffas :P
Hmmm, det där lyckas jag nästan med med bara 4st 5.25:or :) men bara nästan. då skrålar det bra. men detta lät ju till och med fint :)
jasså? fint låter det men ska nog försöka få ut lite mer bastryck :) kan även säga att jag hade stängda dörrar när jag filmade så det låter ju rätt bra utåt med :P
MM nice med dunk^^ 8) :lol: :lol:

Skaffa ett par kicker xd du kommer INTE att bli besviken :wink:
Har sj det i hela bilen så om du vill så kan jag spela in lite ljud åt dig
Nightmare89 skrev:MM nice med dunk^^ 8) :lol: :lol:

Skaffa ett par kicker xd du kommer INTE att bli besviken :wink:
Har sj det i hela bilen så om du vill så kan jag spela in lite ljud åt dig
du kan gärna spela in lite :D
Nightmare89 skrev:okey ska se om jag kan fixa det tills i morgon :)
hur blev det med filmklippet? :roll:

har inte hänt mycket med bilen på sistonde, har inte haft någon ork alls ?:-/ men har skruvat fast steget och funderat lite, hur skulle det se ut med GLE lister och handtag?
Dieselsmurfe skrev:Låterbra i alla fall!
jo jag är nöjd :D ska försöka fixa lite med bilen imorgon (är mycket att göra i skolväg), tänkte försöka ställa upp steget lite och ev lacka insatserna i strålkastarna :P hur får man bort dom? känner att jag borde införskaffa mig en reperationshandbok snart :roll:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 28

Det verkar vara förnuftiga beslut, säke[…]

Bud från utländsk intressent för[…]

Ja en får gratulera. Blev slutsumman godtag[…]

Missljud AC (kompressor bytt)

Har en ordentlig läckagesökning gjorts v[…]