Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ja det kan. Men Men fundear på att köpa en beg från skroten och låta den vara i den färgen och så målar jag om vänster spegelkåpa :). Bara för skojs skull att bryta färgen på bilen ;D
Tittade lite närmare på ditt foto.

Det lilla man ser av den kåpan på trasiga spegeln så borde den ju dock gå att få dit ändå

Det verkar ju bara vara fästet som är trasigt och det löser du ju med en limklick. För allt trasigt ser ju ut att vara innanför spegelhusramen så det inte kommer att synas. Med tanke på att den sitter på plats nu så kanske inte ens lim behövs?

mvh
Anders
Ursäkta för att jag inte har updaterat på ett tag men :) Har varit på finlands resa i en vecka nästan så inget konstigt med det. På spegel fronten går det framåt ,, spegel är hämtad och väntar på att monteras spegelär i mycket bättre skick än vad den såg ut att vara på bilskrotens bild av den. För ni som är nyfikna kommer cirkus 3-4 bilder på spegeln.
Bild
Spegelns kåpa verkar vara i väldigt bra skick eftersom att den rullat cirkus 19k mil

Bild
Spegeln framsida med kablage och allt :)

Bild
Ser helt okej ut :)

Gick även sönder halvljus lampan och två parkerings lampor. Tur som det var så hade jag med mig mina xenonlook lampor i bilen men komme på att jag inte hade nå parkering lampor så då svängde man in på Biltema och köpte blåa p lampor så nu lyser det Porr :) Så nu sitter det även H7 xenonlook lampor och Blåa P lampor.

Bild
Biltemas blåa P lampor :) Lyser inte mycket blått tycker att det lyser grönt :) Hur som helst så vart det snyggt.

Bild
H7 xenonlook lampor och blåa p lampor Lyser mer vitt :)

Detta var allt för denna gång :) Kommentera nu.

Bild
Bild på det goda förarkäket :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 16

98oktan

Instabil styrning (XC70 -16)

Som allerede nevnt: Främre länkarms buss[…]