Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Stylingbruden skrev: BTW vad är bassning :roll:
I min del av landet betyder det att man får skäll :-(O)
Vad kostar det få en pers skylt och hur länge gäller den? orkar inte googla tycker det är trevligare med svar från folk i nuet :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
fel svar Tallen...
Rätten till en personlig skyltbeteckning kostar 6 000 kr och gäller i tio år. En främre och en bakre skylt ingår i priset.

8)
Användarvisningsbild
av cybermunk
Då va man seg igen då :P hade jag varit någon sek snabbare hade jag varit snabbare en grammse.
Användarvisningsbild
av Tallen
Grammse skrev:fel svar Tallen...
Rätten till en personlig skyltbeteckning kostar 6 000 kr och gäller i tio år. En främre och en bakre skylt ingår i priset.

8)

Haha jag tar på mig det... haha klart jag vet att det är fel svar men när man inte vet så skriver man det man vet :P
Användarvisningsbild
av Tomas88
Stylingbruden skrev:Kan lova att det INTE blir halvdant!
Då jag är lite av en perfektionist av mig. (förutom när det gäller toningen som sitter på bileln slängde upp den på 2 timmar^^ Biltemas 40 kronors rullar).

Spåra ur?! Näsch! Aldrig!
Jag är den som ser till att allt blir bra vill inte att det ska se himpavimpa ut på min bil icke sa nicke. Här ska det vara ordentligt gjort!
BTW vad är bassning :roll:

Kan ju säga så här att bilen ska in på Volvo också i vinter o dem ska byta packningar osv på bilen så att det matchar bilen allt ska bli rent o snyggt..
Får snart personliga plåtar med.
SXYLADY ;)
Helt riktigt. Ska man göra nåt ska det vara redigt gjort. Annars kan man lika gärna låta bli.

Å jo visst kan du ha en sån skylt. :wink:

Förresten hur går det att köra med högklackat? :)

(Så här långt ner borde det va okej med en citering, eller vad säger du Grammse) :mrgreen:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Grammse: Får man behålla skylten om man byter bil? :roll:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 17

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"