Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av niborZ
Riktigt kul att följa denna tråd. Du väcker ett "vill ha" begär hos en :) Du gör även ett bra jobb som dokumenterar allt du fixar på bilen, som ser mycket bra ut!

En grej dock, tycker att du kan ta bort reklamen på regskylten bak.
Användarvisningsbild
av Soe69
niborZ skrev:Riktigt kul att följa denna tråd. Du väcker ett "vill ha" begär hos en :) Du gör även ett bra jobb som dokumenterar allt du fixar på bilen, som ser mycket bra ut!

En grej dock, tycker att du kan ta bort reklamen på regskylten bak.

Tackar
Har du nån bra förslag angående regskylten.
Mvh
Användarvisningsbild
av niborZ
Mekonomen har tex. en regskyltshållare som ej har reklam, bara själva ramen. Den skruvar du först fast i bilen och sen sätter du in registreringsskylten i hållaren, då slipper du även hållen i regskylten! Så du bör nog beställa en ny regskylt på transportstyrelsen också. Kostar 80 kr inkl frakt. Finns både som EU skylt eller inte. Själv tycker jag den vanliga skylten utan S märket är snyggast.

Resultat: En slätt och fin regskylt utan reklam. :wink:
Användarvisningsbild
av Ticken
Kanske skulle det göra sig med en "jagrullar" skylthållare? Har hört av vissa att dom är hett eftertraktade och höjer omedelbart statusen på ens voffla.. :wink:

/Ticken
Användarvisningsbild
av Soe69
niborZ skrev:Mekonomen har tex. en regskyltshållare som ej har reklam, bara själva ramen. Den skruvar du först fast i bilen och sen sätter du in registreringsskylten i hållaren, då slipper du även hållen i regskylten! Så du bör nog beställa en ny regskylt på transportstyrelsen också. Kostar 80 kr inkl frakt. Finns både som EU skylt eller inte. Själv tycker jag den vanliga skylten utan S märket är snyggast.

Resultat: En slätt och fin regskylt utan reklam. :wink:

Ska kolla, det var en bra ide. :wink:
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
Fjærer foran V90 CC T5

Hei, har en defekt fjær foran på min V[…]

Volvo V50, elfel m.m.