Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Brainy det går bra att göra det, visste inte ens att vi ahde en sån avdelning.

Beträffande fälgarna har jag hört mig för mer idag ock det var tydligen ett kännt ställe att de klantar sig där.
Jag har fått lov om att kunna byta däck ute hos BMW istället idag till en låg kostnad framöver.
Till saken hör ju det att jag kör nya fälgar och däck till den här firman som klantade sig. Jag vet hur jag kommer leverera dit i fortsättningen. Samma attityd ska jag ha i vart fall.
Synd jag inte hade bilder före och efter. Nu är de två skadade fälgarna polerade och vaxade.
Tur att det inte gick ner i lacken mer en på ett ställe, typ 1mm.

Jag ringde ut till Volvo idag för att kunna använda min rabatt och de kunde inte säga nåt förräns den 7 januari när de hade snackat med verkstan. Får jag 9000kr att handla för kommer jag ta 4st 17 fälgar o lägga sommardäcken på igen för jag tyckte inte det blev så jäkla snyggt med de slipade zaurak.
Känns lite sjukt att ha 2 uppsättningar med sommardäck och en uppsättning vinterdäck. Alla på alufälg men är man nörd så är man :mrgreen: . Tänkte fotta lite inne i bilen imorron om vädret tillåter. Bilder kommer då.
God jul.
bilgalen skrev:Försökte bygga ihop en V50 T5 awd på Volvocars.se. Ville då ha med R-design, men verkar inte finnas. Går det inte att kombinera R-design med T5 Awd?
R-design går inte att bygga alls på volvocars.se.
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Nej jag vet inte faktiskt varför det inte finns r-design där.
Idag är vädret bara såå trisst. Duggregn knappt ljust ute och blött precis över allt!
Fan vad jag blir trött på vintern.
av jumu01
FiddeUBC skrev:Nej jag vet inte faktiskt varför det inte finns r-design där.
Idag är vädret bara såå trisst. Duggregn knappt ljust ute och blött precis över allt!
Fan vad jag blir trött på vintern.
Det kunde ha varit värre om du suttit med din nybeställda cab med suffletten nedfälld!!! 8)
Motorbyte Volvo 240

Ska byta motor i Volvo 240. Funderar på n&a[…]

Tipset är deras 15-20mm adapterplattor s&arin[…]

Kan inte tänka mig att XC60 däckdimensio[…]

Skroten som finns här har inget självplo[…]