Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

grammse skrev:stiligt, har man inte jobb så skaffar man sig :wink: Mr sweeman ligger snart hästlängder efter dig :lol:
man blir imponerad av allt arbete som sweeman och mattsvart lägger ner på sina bilar.
kul att det finns nån kvar som gör detta istället för att spela datorspel både dag och natt

mvh/roger :D

givetvis ska alla ni andra också ha beröm :P
själv hinner jag inte pula med mina bilar och motorcykel så mycket som jag vill :(
lilleman skrev:
grammse skrev:stiligt, har man inte jobb så skaffar man sig :wink: Mr sweeman ligger snart hästlängder efter dig :lol:
man blir imponerad av allt arbete som sweeman och mattsvart lägger ner på sina bilar.
kul att det finns nån kvar som gör detta istället för att spela datorspel både dag och natt

mvh/roger :D

givetvis ska alla ni andra också ha beröm :P
själv hinner jag inte pula med mina bilar och motorcykel så mycket som jag vill :(
Stort tack lilleman :mrgreen:
När jag inte jobbar så håller jag på med bilen :P ibland blir de lite datorsittning också ;) för man må ju updatera :).

Aj aj du det var synd! Hoppas på bättring i framtiden så du hinner med ;)
Tagit en liten paus med baklkjusena då mitt högra är så matt att jag inte vill fixa på den.
En kompis har ett fräscht höger bakljus liggandes som jag skulle få köpa. så när jag får de så blir de till att fixa och sen montera ;).

I övrigt fick jag ett sådant här kit å torsdags och det monterades på kvällen.
Bild

I dimmljusena
Bild

Lyser som fasen ;) (mobilkamera)
Bild

Så passade jag även på att göra en motortvätt. :roll: dock så vart de ingen efterbild för det tog jag med en annan kamera
Bild

Vill tilllägga att jag inte kör såhär på senan kvällstid då det bländar lite
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
Slut med trafikinformation via RDS

Ja, via lokalradion (P4). Men det är pratad i[…]

230fk går snålt