Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Grammse skrev:vadå M3 vinge? blanda inte ihop volvos R-vinge med sketet BMW skrot :wink:
M3 vinge o R-vinge, helt olika vingar te S70:D Får se vilket av domde blir... R-vinge e ju en R-vinge :)
Ja nu på lördag 120311 så ska 60/40 sänkning inhandlas... Hämtar ja fjärdarna så kostar de mig 1250:-... Men hade ja beställt så hade de gått på 1800:- ist, så de klart ja ska hämta dom :)
O kanske ska de bytas imorn me, beror helt på om ja får låna lyften av en kille, annars blire nog o fixa de på betong golvet i garaget ist...
Men de ska va klart te på måndag iaf, samt 19" R-fälgarna ska ju på då me :)
Måste ju bara se hur de kommer se ut sen me fälgarna på :D

Nästa löning ska de inhandlas en ny frontspoiler me, som ja blivit lite sugen på nu när hon ska sänkas :) O den ska ju såklart lackas i silver som resten av nederdelen...:D

Hinner nog me allt de o lite te sålänge ekonomin tillåter innan Elmia :)

Tack för mig, hej :-)-)
De blir nog bra, måste få den säknt först bara... Har fjädrar hemma nu, men skulle byta skiten igår o fjädern verkar ju va så jävla lång så spännarn kunde inte dra ihop den så vart ingen sänkning igår... hade annars börjat på fälgarna igår me...
äh jag fick ihop mina fjädrar med 2 spännare värre var det när man skulle ta bort spännarna då fick man köra tills de gick isär och fjong sa fjädern och räta ut sig :lol:
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

Koppla nya kablarna i dosan som dom gamla sitter

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. […]

Ja, elbil är inte för alla. Vissa ser […]

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]