Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Aj aj. Definitionen av mosad är ju högst individuell men tråkigt oavsett. Är fälgen helt skrot? Ibland är man extra sugen på ballongdäck och plåtfälgar, så är det ju.
Trist med en mosad framfälg, men du ska ändå vara glad att det bara var en fälg :wink:

Jag körde på motorvägen för ett par dagar sedan när nån del lossnade från en bil i högerfilen, alt. någon bil körde på något. Föremålet flög sedan in i sidan på min nya bil. Behöver lacka om bakdörr och bakskärmen :-(O)
XC90_Executive skrev:Trist med en mosad framfälg, men du ska ändå vara glad att det bara var en fälg :wink:

Jag körde på motorvägen för ett par dagar sedan när nån del lossnade från en bil i högerfilen, alt. någon bil körde på något. Föremålet flög sedan in i sidan på min nya bil. Behöver lacka om bakdörr och bakskärmen :-(O)
Hoppas det inte var i Hudiksvallstrakten.. jag tappade en låsskista till en husvagnsdörr någonstans nära Hudik i måndags. :(
Hela dörren flög upp (utan att jag märkte det) och slogs sönder..

Ny dörr från bilskrot i Södertälje på väg... hade tur. Troligen inte varje dag dom har dörrar till 40 år gamla husvagnar inne!

(Ursäkta om jag smutsar ner din tråd Brainy) :)
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 59

Hej alla hoppas på hjälp Min bil v90 […]

Framvagnsinställning själv

2-filiga vägar är bomberade dvs de lutar[…]

Fukt i ena strålkastaren

Sök på "fukt strålkastare&qu[…]