Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Kanske ska ta och skaffa en kings club dekal till bilen :P det är ju Scania klubben(Lastbilsforum)
Användarvisningsbild
av Brainy
Jag har idag först bytt vacuumslangarna för att se om tvekandet på höga laddtryck skulle försvinna, det gjorde det inte så jag gick då och köpte mig nya tändstift.

Så nu fungerar den fint och körkortet hänger löst igen ;)

Jag måste verkligen gå och köpa mig en V50 2.0D, alternativet står mot en Ducati och då kommer jag antingen att köra ihjäl mig eller bli av med körkortet för tid och evighet :oops:
av Lövet
Hur orkar du fortsätta med den här Saaben egentligen? Den går ju sönder varje vecka verkar det som. Ingen har som du avskräckt mig från att köpa en 9-5 som annars är ruskigt prisvärda just nu. Men det verkar ju finnas anledningar så att säga...
Användarvisningsbild
av Brainy
Andreas: Det gör jag inte, varför tror du den blivit degraderad till bruksis? Men du såg väl att det var svärfars bil som gick sönder i helgen och inte min?
Ska sanningen fram så har jag bara kört 9-5an en gång senaste 2.5veckorna, är så otroligt less på bilen så jag vill knappt se den.

Appropå ny bruksis så har jag varit och kikat på denna: http://www.blocket.se/sodermanland/Volv ... m?ca=9&w=2
Men jag vet inte, bilen känns helrätt, det jag funderar på är hur livat det kommer bli här hemma om jag köper en ny bil själv som sambon således inte får köra alternativt om det är någon vits att köpa en så pass dyr bil tillsammans med henne då jag vet att jag kommer att gråta för varenda skada som kommer att bli på den.

Men en vinge på den där så skulle jag känna mig riktigt hemma 8) Time will tell...
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 78

Vill göra en rättelse!!! Det var en blan[…]

Däck till Volvo 245 GLT

Fälgar och däck passar utan problem, got[…]

Styrledsverktyg

Hej! Jag ska byta den inre styrleden på en[…]