Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:
Nej original är bäst :lol: :mrgreen: :wink: Jag tycker att det är en speciell charm i dom gamla radios massor av knappar som bara gör en sak i dom nya så gör ju en knapp allt möjligt :shock: Vad var det för Cd-skivor du körde när du säger att dom käkar cd-skivor, var dom brända eller? :wink:
Mjae håller inte med dig dagdrömmar'n.. :P
enda anledningen till att jag behöll min gamla fula klump var att jag bodde i Södertälje och kände
inte för att någon skulle slå in en ruta och sno ens stereo, inte direkt så man kan plocka av fronten på en dubbeldin, bor numera i villa
ute i skogen så behöver inte tänka på sånt, kan t.om parkera fordonen olåsta hehe =)
Ja, brända såklart, både lägsta hastighet och snabbaste, kvalitetsskivor och budget, samma sak, repades sönder
av cdspelaren, aldrig man betalar 100-150 för en cd, med enbart några bra låtar på, bättre och mixa en egen :)

USB minne med mp3 filer är way enklare, mer musik, minimalt och bära med sig, samt kan enkelt flytta musiken om man önskar mellan ens olika fordon ;)
Ok skit i och håll med mig då :P :wink:

Ja vi är alla olika själv så tycker jag att eftermarknasradios är fula och förstör förmycket i inredningen sen så skiter jag i om dom har aux eller usb, ärligt talat jag lyssnar ändå mest på radion och har cd-skivor så att jag klarar mig. Känner jag ett behov av annan musik så köper jag mig en Fm-sändare.
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:Någon som vet hur man brytsäkrar nummerplåtar? :lol:
Det är redan vita "plastproppar" på skruvarna bak, men nu har någon petat bort de främre, och skruvat på skruvarna under, samt brutit.
Superlim och fler skruvar? Eller vad ska man ta sig till?!
Rakblad bakom nummerplåten så att dom skärsönder fingrarna :mrgreen:
Haha ja det hade ju varit något (R)
Låter inte helt lagligt dock.......
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:
Det är redan vita "plastproppar" på skruvarna bak, men nu har någon petat bort de främre, och skruvat på skruvarna under, samt brutit.
Rakblad bakom nummerplåten så att dom skärsönder fingrarna :mrgreen:
Haha ja det hade ju varit något (R)
Låter inte helt lagligt dock.......
ehh nä :mrgreen:

Borra skruvskallarna runda då kommer dom inte åt att skruva ur skruven, dom kanske tar med sig hela fronten då istället :| ska ni inte ha bort nummerskylten så skulle jag nog borrat skruvskallen rund alltså själva spåret i skruvskallen.
Användarvisningsbild
av garinge
PL400 så sitter skylten bilens livslängd :)
Användarvisningsbild
av garinge
Lucif3r skrev:
garinge skrev:PL400 så sitter skylten bilens livslängd :)

Knappast, PL400 härdar och blir hårt, vilket betyder att det är pisslätt att spräcka det.
Då är det bättre med blindnitar/brytbultar isf....
mjaaae, använt pl400 till många saker och det har suttit ordentligt :)
av Lillarapunzel
Lucif3r skrev:
garinge skrev:mjaaae, använt pl400 till många saker och det har suttit ordentligt :)
Använt PL400 en gång på bil, slutade med att vingen flög av i 100km/h. Sen dess rör jag inte skiten i närheten av en bil.
Vad är ens PL400?! :-O)
Användarvisningsbild
av garinge
Lillarapunzel skrev:
Lucif3r skrev:
garinge skrev:mjaaae, använt pl400 till många saker och det har suttit ordentligt :)
Använt PL400 en gång på bil, slutade med att vingen flög av i 100km/h. Sen dess rör jag inte skiten i närheten av en bil.
Vad är ens PL400?! :-O)
Det är ett ordentligt lim.. (du vet väl att man kan googla vad som helst och enkelt få reda på information om saker? ;p)

https://www.byggmax.se/verktyg/lim-tejp ... 400-p18045
  • 1
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 159
Oljespec.

Tack för detta, men har inte tillgång t[…]

Lagning av mindre lackskador

Lackstift funkar hyfsat på riktigt små[…]