- tis 31 maj 2016, 17:19
Ja vi är alla olika själv så tycker jag att eftermarknasradios är fula och förstör förmycket i inredningen sen så skiter jag i om dom har aux eller usb, ärligt talat jag lyssnar ändå mest på radion och har cd-skivor så att jag klarar mig. Känner jag ett behov av annan musik så köper jag mig en Fm-sändare.
garinge skrev:Ok skit i och håll med mig dåDayDreamer skrev:Mjae håller inte med dig dagdrömmar'n..
Nej original är bäst :lol: :mrgreen:Jag tycker att det är en speciell charm i dom gamla radios massor av knappar som bara gör en sak i dom nya så gör ju en knapp allt möjligt :shock: Vad var det för Cd-skivor du körde när du säger att dom käkar cd-skivor, var dom brända eller?
![]()
enda anledningen till att jag behöll min gamla fula klump var att jag bodde i Södertälje och kände
inte för att någon skulle slå in en ruta och sno ens stereo, inte direkt så man kan plocka av fronten på en dubbeldin, bor numera i villa
ute i skogen så behöver inte tänka på sånt, kan t.om parkera fordonen olåsta hehe =)
Ja, brända såklart, både lägsta hastighet och snabbaste, kvalitetsskivor och budget, samma sak, repades sönder
av cdspelaren, aldrig man betalar 100-150 för en cd, med enbart några bra låtar på, bättre och mixa en egen :)
USB minne med mp3 filer är way enklare, mer musik, minimalt och bära med sig, samt kan enkelt flytta musiken om man önskar mellan ens olika fordon ;)

Ja vi är alla olika själv så tycker jag att eftermarknasradios är fula och förstör förmycket i inredningen sen så skiter jag i om dom har aux eller usb, ärligt talat jag lyssnar ändå mest på radion och har cd-skivor så att jag klarar mig. Känner jag ett behov av annan musik så köper jag mig en Fm-sändare.
Nuvarande: S40 T5 sport MY04
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)
Tidigare S70 2,5T MY99 (skrotad)