Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
Fick en ny nyckel gjord idag så nu har jag EN nyckel som passar till tändningslås, handskfack OCH skuffen :) Förardörren är låset utbytt och andra fastrostad.
Jag blev nästan chockad när förre ägaren som bytte inredning att han var så seriös att han flyttade över rätt låscylinder till handskfacket iaf :)
Användarvisningsbild
av päpplet
plockade ur låscylindern på passagerardörren och dränkte in den i olja och gav den en omgång i skruvstädet så nu går det att låsa den dörren med nyckel också :D

Fick höra från en tidigare ägare att det sitter bilstein dämpare i den så inte undra på att den ligger som ett strykjärn på vägen :lol:
Användarvisningsbild
av päpplet
Dieselsmurfe skrev:Haha mer och mer historia om bilen ju mer du äger den!
dessvärre är det jag som skapar dom flesta av alla episoder den varit med om :lol: Ska försöka forska runt lite bland tidigare ägare om jag kanske kan lyckas nosa fram serviceboken och sånt till den

Nu ska jag gå ut och tvätta av den lite skit så jag slipper skämmas för det iallafall i morgon när vi ska på träff :wink:

Bilder:
nervös väntan :)
Bild

just nu är den lite svagt lortig :lol:
Bild

volvo the killer :twisted:
Bild
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49