Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

5m 25mm strömkabel, 2m 25mm jordkabel, 80A säkring, 2F kondensator... Lite tillskott i ljudet i bilen kanske me lite mer ström... Kan blir lite skillnad mot de som e i nu på 8mm strömkabel o 60A säkring... O den 25:e blire nog ett nytt steg på 1500W, Sänkningssats, samt V.I.P front... :D
Användarvisningsbild
av buddha88
Kan de va jorden som e problemet då ja kopplat in en kondensator te steget, men de blinkar lite svagt i ljusen iaf...

Har kopplat jorden så att från steget te kondensatorn o kondensatorn te karossen... Men ska man va så noga me de att man ska jorda dom separat??? :evil:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:vad är det för färg? eller har du bara grundat de :wink:
Vita blire :) Fick en uppsättning fälgar o däck gratis så de blir o kränga på dom däcken på mina S70 fälgar :D
Användarvisningsbild
av Nexus
okej så de ska bli VITA när de är klara. Ja det har jag funderat göra på mina vinterfälgar är ganska fräckt 8)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:okej så de ska bli VITA när de är klara. Ja det har jag funderat göra på mina vinterfälgar är ganska fräckt 8)
Nu e de vita, ska me på tisdag te jobbet så ska de på vinterdäck på dom :) Tror de kommer bli rätt snyggt... Lacka dina me, passar nog bättre på din me vita tror ja... Hade tänkt lacka mina klarröda men de sticker ju ut FÖR mycket, så de fick bli vita :-)-)
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 52
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]