Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Detta kan jag verkligen förstå. Du har verkligen haft otur.
Du får återkomma med mer info om vad som är skadat. (När du orkar)

Inte för att jag vill vara negativ nu men du som är van vid ca 200 hK, kommer inte du tycka att en Drive är lite slö? :wink:
Satsa på en T5 i stället :D
Användarvisningsbild
av Nexus
trist med vattenpumpen nu när bilen börjar rulla igen.Hoppas det inte blir en dyr historia :(

Snyggt jobb med kroken
vol:-)
Användarvisningsbild
av Brainy
Dom ringde idag och sa att bilen var klar, det hade både gått snabbare och blev billigare än jag ens kunnat drömma om.

Hann jag köra 2min från verkstaden?

[youtube]RUzIFi3L468[/youtube]

Han sa i telefonen att jag hade ett litet läkage i en vattenanslutning till turbon men att det defintivt inte var något stort läckage och att jag kunde köra så tills vi fick tag på en ny stålomspunnen slang så dom kunde byta... Med tanke på att kylarvätskenivån när jag tog bilen var på max och det 2min senare låg långt under min så kan det knappast vara något litet läckage.

Jag är så förbannat less på den där bilen. Nu törs jag nästan lova att det här blir min sista Saab.
Användarvisningsbild
av Ticken
Sa(a)blar vilken jävla bil.

Hoppas det löser sig för dig, sånt här är inge kul..

/Ticken
Användarvisningsbild
av Brainy
Jaa vad ska man säga, nu har jag varit till verkstaden.

Det verkar ha varit en kommunikationsmiss mellan mekaniker och kundkontaktspersonen. För det verkade som att mekanikern tyckte att bilen definitivt inte ok att köra med, skulle jag ha hem den så fick jag bogsera den. Medans dom sagt till mig att det droppar lite men bara väldigt lite.

Jag hoppas att turbon iaf fått kylning under den tid den fick gå. Får antagligen tillbaka bilen imorgon eller på fredag.

Jag funderar på om jag ska vara så skrockfull att jag river bort jagrullarreklamen från bilen nu. De första ~2300milen med bilen så hade jag knappt ett problem. När jag satte på reklamen i påskas så tog det bara en dag, och första vändan med bilen, innan haveriet var framme och så har det fortsatt.
Ja jag vet att det knappast har med reklamen att göra och jag tror eg. inte på skrock men...
Användarvisningsbild
av cybermunk
hoppas han hittar hit då så man får se den bilden :D
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 78
Vi som beställt nya XC60

Ja, då är det dags……&[…]