Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

På fredag ska firman fixa min nya solfilm så jag passade på att tvätta och fixa till lite innan.
Körde först Degreaser wet följt av foamlance för att få den riktigt ren, lite clay längst ner på dörrarna sen tejpades blen upp för att inte få kladd.
Bild

Lättare polering med Menzerna 3in1.
Bild

Sen avslutade jag med två varv Paint guard plus. Lacken är extremt fint skick, finns i princip inte ett enda stenskott eller annat.
Bild
Gutt är ordet jag letar efter. Hade gärna övertagit en bil efter dig :)
Kan du försöka ta rättvisande bilder vid tillfälle? Jag har själv fabrikstoning och funderar på att göra den mörkare. Har du möjlighet så vore jag tacksam lm du kan ta en bild inifrån kupén och utåt, gärna med en otonad i bild också. Stort tack på förhand, Fredrin
Its1more skrev:Kan du försöka ta rättvisande bilder vid tillfälle? Jag har själv fabrikstoning och funderar på att göra den mörkare. Har du möjlighet så vore jag tacksam lm du kan ta en bild inifrån kupén och utåt, gärna med en otonad i bild också. Stort tack på förhand, Fredrin
Sorry för liten vandring OT.

Själv funderar jag på att sätta en sådan här innanför fabrikstoningen: https://www.bilia.se/biltillbehor/komfo ... _31399211/

Har det så på lillebilen, syns inte utifrån utan är bara skitmörkt. Inifrån ser man bra ut och man kan ta bort det enkelt på vintern.

Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 69

Idag fick jag tummen ur och plockade bort resteran[…]

Vilken XC90 mest driftsäker?

Har du otur kan den enklaste varianten spöka.[…]

Vi som beställt nya V60