Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Roligt att höra. Då var de kanske värda 1400:- då.

Dock så är det bara en fälg som det är däck på så det blir lite svårt. Men ska prova den då jag byter till vinterdäcken och då kan jag väl ta ett foto.
Användarvisningsbild
av Fluffen
Utan att ha sett de andra kan jag säga att 1400kr var ett jäkligt bra pris. :-)-)
Vad blir det för däck då?
Måste rekomendera Pirelli men det är ju inte ett budgetalternativ direkt. :lol: 8)
Användarvisningsbild
av Tomas88
Ja jag tänkte att det kunde vara smart att köpa på vintern om man hittade nåt passande som jag gjorde.
Vad det blir för däck får vänta tills våren.

Man får väl vara beredd på att det blir en hel del dyrare med 17" men jag kommer nog inte välja de allra billigaste. Man får väl kolla lite sommardäckstester frammåt våren.
Användarvisningsbild
av TheBree
Tomas88 skrev:
Nej det är inte bättrat någonstans var jag kan se.
Okej, då har det nog inte tagit hela vägen in. Iaf så va de så på mina på några ställen. Det var typ mkt mörkare en bit in, precis som om det var olika material. Men det är säkert olika från fälg till fälg också...
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har noga tvättat och putsat upp en av fälgarna.
Sonax Polish och Sonax Hårdvax användes.

Bild

Bild

Nu när man ser slutresultatet är jag absolut nöjd med köpet.
Nu ska bara de tre andra putsas upp också sen ska de på vinterförvaring gömt någonstans där inga oärliga människor hittar dem.
Längtar till våren :wink:
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Det ser lite fräschare ut efter putsningen ;-//

ska du köra med lågprofilsdäck? :shock:
Användarvisningsbild
av Nexus
Nu vill jag inte vara med längre :( först får man sätta på plåtfälgar sen går du köper större fälgar än jag har på sommarhjulen. :oops: :cry: :cry:
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 137

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]

Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak