Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Haha nejdu ;) alltid haft proson :) eller nja.. i min ägo iaf :) när jag började pilla med billjud var allting lånat förutom huvudenheten :P hehe men det är inge fel på proson alls tycker jag! helt värda sitt pris :) vill inte skylta med allt jag har i bilen nog därför du inte vetat om det hehe :P
Sweeman skrev:
Mattsvart skrev:
Sweeman skrev:mjo förstår :p dock tror jag inte att det sliter så värst? är slitet på yttre delarna på däcket..
Ah ok ok :) tänkte mest om de va så den åt däck jämnt ;).
ytredelarna ja då kan de va TOE eller för klent lufttryck i däckena :-)-)

Skänk usa fronten för fasen till mig! :-D
ok :P ska undersöka saken! man kan väll ta ett måttband också och mäta på däcken på det viset?

Muhahaha never!!! :twisted: :twisted:
Jo i framkant och sedan i bakkant på däcket!.
Då ser du vad de är förskillnad :lol:
Fan det blir nog j*vligt snyggt med usa ljus :D men är det hel/halv i båda reflektorerna? stämmer kontakterna i bilen till blinkers? jag är nyfiken, gillar ju lite utmaningar bara resultatet blir bra :mrgreen:
grammse skrev:Fan det blir nog j*vligt snyggt med usa ljus :D men är det hel/halv i båda reflektorerna? stämmer kontakterna i bilen till blinkers? jag är nyfiken, gillar ju lite utmaningar bara resultatet blir bra :mrgreen:
Kontakterna är alla desamma ;) men inte socklarna! de yttersta reflektorerna är halvljus och de innersta är helljus! för att man får inte ha mer än 2 källor frammåt på natten.. kommer blir skit gött när allt sitter som det ska :D

Sänkningssats kommer strax också haha!
men är det ej helljus på yttre reflektorerna oxå? om inte så måste det ju gå koppla så för att få bättre lyse.4 är flera än 2 :lol:
Sen tycker jag du ska snygga till de med lite färg innan montering på bilen
:D
grammse skrev:men är det ej helljus på yttre reflektorerna oxå? om inte så måste det ju gå koppla så för att få bättre lyse.4 är flera än 2 :lol:
Sen tycker jag du ska snygga till de med lite färg innan montering på bilen
:D
Japp de yttersta är halvljus/helljus, och de inre än helljus :) redan skrapat bort alla äcklig svart färg, grundfärgat å sprejat 8) nu sitter höger lykta på!! fruktar imorgon.. då ska vänster på.. vet iaf att 2 av de skruvarna är helpaj..så blir kul att masskerar min lykta för att få loss skiten :p fick pajja ett fäste till högra bara för att få av grillfästet..
Epa? :O :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Nix de har han inte :P dock ville han att jag skulle donera den till honom :lol:

Nu sitter allt på iaf! bilder kommer ikväll!

Trodde det skulle va pina i början med tanke på att jag saknar lite saker till fronten :P men clips till grillen passa frontens sarg, sen kunde man klämma in de nuvarande socklarna i lyktorna så på måndag ska jag till skroten å plocka h4 kablage å skarva på så man får lite helljus också 8)
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 64

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]

Bytt Tankarmatur 240 1986

Förpunpen ska väl gå kontinuerlig[…]