Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

jag är jäkligt imponerad du ligger verkligen i med kärran :P
kul och se nån med den energin. och resultatet blir ju kanon :D
kör hårt sweeman det kommer bli stiligt med usa-lysena.

mvh/roger :D
MÖNSTERDJUP för litet . konstigt efter bilderna från skolan :wink: :lol:
men hur kunde du sätta blink bakochfram. det är ju bara BMW tomtar som gör såna missar
Lilleman: Tack för den fin kommentaren :) det värmer ! :D nu när man har fått pengar så går det ju undan som satan också :P men snart är pengarna slut :P dock kommer det in mer snart :P höhö dock så ska volvo betalas med dessa! :P

Grammse: haha jag tänkte inte mig för :P såg det på bes när en xc70 ställde sig brevid mig :P men nu är det fixat ^^ne mönsterdjupet beror på dålig framvagnsinställning.. mer utgifter.. *SUCK*
Sweeman skrev:Lilleman: Tack för den fin kommentaren :) det värmer ! :D nu när man har fått pengar så går det ju undan som satan också :P men snart är pengarna slut :P dock kommer det in mer snart :P höhö dock så ska volvo betalas med dessa! :P

Grammse: haha jag tänkte inte mig för :P såg det på bes när en xc70 ställde sig brevid mig :P men nu är det fixat ^^ne mönsterdjupet beror på dålig framvagnsinställning.. mer utgifter.. *SUCK*
Hmm är det TOE inställningen som är dålig? Sliter på insida eller utsida?
Det går att göra en tillfälliginställning ifall det sliter mycket och fort, blir inte perfekt men det blir bra.
Gjorde de på min i söndags.
Du tar ett rör med ett mindre rör intu, sen mäter du på däcket på framsidan märker på röret. sen på baksidan och mäter. Då får du fram värdet det är, sen så skruvar du på Styrleden och mäter sen igen
värdet är 2,5mm (plus)+(minus)- 0,5mm.

OM du förstår :D haha
Sweeman skrev:mjo förstår :p dock tror jag inte att det sliter så värst? är slitet på yttre delarna på däcket..
slitet på kanterna? då har du för lite luft i. Sen är jag ej riktigt med i förändringarna på bilen ?:-/
först bort med 80-talsstuket, (vinge,reflexramp) sen dit med usa ljus som bara SKRIKER UT 80 tal :-O)
Har jag missat något på vägen??? :mrgreen:
Sweeman skrev:Lilleman: Tack för den fin kommentaren :) det värmer ! :D nu när man har fått pengar så går det ju undan som satan också :P men snart är pengarna slut :P dock kommer det in mer snart :P höhö dock så ska volvo betalas med dessa! :P

ja dem där jäkla pengarna är det mest bekymmer med :lol: det ska bli intressant och se kärran med usa lysena
jag hade en 240 på 80-talet med usa grillen och en massa andra grejer :lol:

äh reflexrampen åkte av för att det kändes so matt det var för mycket där bak.. sen åkte vingen av för att det var fel färg :P ska spackla igen skårorna på min trasiga reflexramp istället å lacka den samma färg som bilen å se vad det ger för resultat :) samma med vingen!

Usa front är j så jävla maffig så ;) dock är jag lite bekymmrad över inkopplingen av hel/halvljus :P
Mattsvart skrev:
Sweeman skrev:mjo förstår :p dock tror jag inte att det sliter så värst? är slitet på yttre delarna på däcket..
Ah ok ok :) tänkte mest om de va så den åt däck jämnt ;).
ytredelarna ja då kan de va TOE eller för klent lufttryck i däckena :-)-)

Skänk usa fronten för fasen till mig! :-D
ok :P ska undersöka saken! man kan väll ta ett måttband också och mäta på däcken på det viset?

Muhahaha never!!! :twisted: :twisted:
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 64

Jag gillar EV9 :-) men de behåller vä[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy

Jag får alltid brottas med Circle Ks laddare[…]

Är MAP-sensorn rengjord? Tycker i övrigt[…]