- sön 29 maj 2016, 12:24
Lillarapunzel, skulle du inte kunna slänga upp lite bilder på inredning och motorrum, sådant är alltid skoj att kolla på! :)
Moderator: Moderatorer
White skrev:Lillarapunzel, skulle du inte kunna slänga upp lite bilder på inredning och motorrum, sådant är alltid skoj att kolla på! :)Haha du han före mig hade också tänkt att be om mer bilder på bilen, inredningen och motorrum. Men av någon anledningen så har jag glömt bort att skriva det här :roll: eller ja anledningen vet väl vi redan :mrgreen:
DayDreamer skrev:inte för att låta elak eller sådärWhite skrev:Lillarapunzel, skulle du inte kunna slänga upp lite bilder på inredning och motorrum, sådant är alltid skoj att kolla på! :)Haha du han före mig hade också tänkt att be om mer bilder på bilen, inredningen och motorrum. Men av någon anledningen så har jag glömt bort att skriva det här :roll: eller ja anledningen vet väl vi redan :mrgreen:
Så Lillarapunzel, spring ut och knäpp några kort på bilen nu :D
Lillarapunzel skrev:Lillarapunzel ska åka till Västerås, men återkommer ikväll.Helskinsstolar
Inredningen fotar jag mer än gärna (helskinnsklädsel!), motorn är väl inget kul att se på? :roll:
Appropå skinnklädsel; Vet inte om den någonsin blivit smörjd...Men den ser ut att vara i behov av det! Vad är bäst att använda då? Har en hel uppsjö av produkter i stallet, men man kanske inte ska använda sadelsåpa och läderbalsam (avsett för sadlar, träns m.m.) i en bil?
DayDreamer skrev:Vänta lite nu här du tar väl inte Blå till Västerås :?:Nej, så dum är jag inte.
Oki , be at dom letar efter RTTI patch , det var […]