Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Lillarapunzel, skulle du inte kunna slänga upp lite bilder på inredning och motorrum, sådant är alltid skoj att kolla på! :)
Haha du han före mig hade också tänkt att be om mer bilder på bilen, inredningen och motorrum. Men av någon anledningen så har jag glömt bort att skriva det här :roll: eller ja anledningen vet väl vi redan :mrgreen:

Så Lillarapunzel, spring ut och knäpp några kort på bilen nu :D
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:
White skrev:Lillarapunzel, skulle du inte kunna slänga upp lite bilder på inredning och motorrum, sådant är alltid skoj att kolla på! :)
Haha du han före mig hade också tänkt att be om mer bilder på bilen, inredningen och motorrum. Men av någon anledningen så har jag glömt bort att skriva det här :roll: eller ja anledningen vet väl vi redan :mrgreen:

Så Lillarapunzel, spring ut och knäpp några kort på bilen nu :D
inte för att låta elak eller sådär :P men fröken som inte vet att motorn ska ha olja, hur man tankar eller fyller på spolarvätska,
så hon kanske inte vet hur man får upp motorhuven ens :P
av Lillarapunzel
Lillarapunzel ska åka till Västerås, men återkommer ikväll.
Inredningen fotar jag mer än gärna (helskinnsklädsel!), motorn är väl inget kul att se på? :roll:

Appropå skinnklädsel; Vet inte om den någonsin blivit smörjd...Men den ser ut att vara i behov av det! Vad är bäst att använda då? Har en hel uppsjö av produkter i stallet, men man kanske inte ska använda sadelsåpa och läderbalsam (avsett för sadlar, träns m.m.) i en bil?
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Lillarapunzel ska åka till Västerås, men återkommer ikväll.
Inredningen fotar jag mer än gärna (helskinnsklädsel!), motorn är väl inget kul att se på? :roll:

Appropå skinnklädsel; Vet inte om den någonsin blivit smörjd...Men den ser ut att vara i behov av det! Vad är bäst att använda då? Har en hel uppsjö av produkter i stallet, men man kanske inte ska använda sadelsåpa och läderbalsam (avsett för sadlar, träns m.m.) i en bil?
Helskinsstolar :-)-) Jo motorn vill vi se :D

Jag brukar smörja det lilla lädret som är på minna stolar med turtle vax lädervård och ja det fungerar bra. Du kan ju testa på en liten yta med dessa medlen som du har :D
Användarvisningsbild
av Sierra94
Ni föder bara elden ;) nån är bara sugen på uppmärksamhet. Därför dessa 30 sidor....
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 159
Smäller höger fram

Senaste nytt, på bilsemestern långt he[…]

Det kan vara lite krångligt att veta p&arin[…]

Oki , be at dom letar efter RTTI patch , det var […]

Kopplingspedal knarrar