Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Såg mycket bättre ut med dom nya däcken! Tycker inte alls om mina 245/30-20.. Var inne på 245/35-20, men vet inte om de hjälper. Gick du upp till 255 nu istället?

Är i precis samma sits som dig med mina fälgar, även min firma säger att dom kommer i mitten på maj. Fick en ny fälg nu under vintern då en var torrsprutad. Dock var inte den exakt likadan :/ Och dom säger att dom inte kan få tag i likadana heller. Så nu ska jag få fyra nya.. Skönt att dom löser de så =) Men Dom nya fälgarna är 1cm bredare så nu fick jag lite tyskstuk på däcken :(

Bild
Bild
Bild
Nej det är 245/35 jag bytt upp mig till, 255 känns som övermodigt!
Hmm, är dom 9" de nya? jag har 8,5". Körde ju tyskstuk med 235or förra säsongen. (Hur nu 235, 9,1" kan vara smalare än 8,5" bred fälg)

Tänkte lägga på mina framåt slutet av veckan, återkommer med bilder då samt även info om huruvida de tar i eller ej.
Sådär, nu är sommarpuckarna på! Blev lite mer utfyllnad i hjulhuset med 245/35 och peppar peppar så skrapar det varken i vid fullt rattutslag eller när jag kör över farthinder. Återstår att se vad som händer vid rattutslag och ojämnheter.

Bild

Kan tillägga att nu med 245orna så sticker däckkanten ut längre än fälgkanten appropå inlägget ovan.
Användarvisningsbild
av joel80
Snygg bild.... ;)
Faaan så fint de blev! Ångrar att jag inte vågade ta 35 profil. Är din också sänkt 40/40?
Brainy skrev:Sådär, nu är sommarpuckarna på! Blev lite mer utfyllnad i hjulhuset med 245/35 och peppar peppar så skrapar det varken i vid fullt rattutslag eller när jag kör över farthinder. Återstår att se vad som händer vid rattutslag och ojämnheter.

Bild

Kan tillägga att nu med 245orna så sticker däckkanten ut längre än fälgkanten appropå inlägget ovan.
Användarvisningsbild
av grillchips
Riktigt snyggt, helt rätt storlek på snurrorna! :)
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 59

Hej! Har en v70 1,6 drive -12 som gått 31x m[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Jag valde till min beställda V90 T6 Recharg[…]

Trasig Renault Scenic

Beställde nya ventiltätningar och packni[…]