Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

som sagt så blev det lite många kablar som skulle på den stackars bromsljuskontakten :lol:
Bild

så idag har jag åkt på farthållaren nästan hela tiden enbart för att jag KAN :twisted:
Bild

sen städade jag den invändigt idag och när jag dammsög ur förarstolen undrade jag vad det var för rosa pinnar som låg nerklämda mellan dyna och ryggstöd. Tur att det inte har blivit kortslutning i värmeslingan :lol:
Bild
Dom där två hade kunnat bli en ordentligt trafikfara. Uj uj uj.
Försökte fixa förarrutan som tippar fram när jag kör upp den men på något konstigt vis lyckades jag få den ännu sämre :roll: Anar att jag lär byta hela hissdelen då den verkar krokig/utsliten.
Tog av dörrsidan på passagerarsidan och böjde om låspinnen lite så nu fungerar centrallåset på alla dörrar :lol:
Har försökt byta hissmekanism till rutan men då det inte var samma delar som dom med veven sket det sig. Trodde det bara var att plocka bort veven och sätta dit elmotorn men så var det ju inte. Ska försöka göra ett besök på bilskroten nu i veckan och plocka fram en för elhiss.

Måste göra en ny städning invändigt igen efter att en kompis gjorde ett försök att öppna en 1,5l läskflaska i baksätet och orsakade en fontän där så det är kladdigt ända upp till fönstret :roll:
Och räknade ut förbrukningen på den när jag tankade, runt 0,8l/milen drar den lite hårdare blandad körning :P Betydligt bättre än min vinterbil som drog närmare en liter mer :lol:
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 75

Jag gjorde nyligen en dagsresa på 140 mil me[…]

Dragvikt 850 vs. 940?

Förstärkningssats fanns till 850. Med de[…]

B30a i en 740?

B30f var med kat från fabrik om jag minns re[…]