Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Skulle ut en sväng å se om man kunde göra något vettigt, PANG sa det när jag öppna dörren :D där låg paketet muhaha 10 minuter senare började jag montera! :P

YES!111

Bild

Blev riktigt snyggt med inläggen! synd att förardörrensinlägg saknas bara :/ nån som har? skicka pm :P

Bild

Sen vart det en 940 ljusvredesram också! dock återkommer jag med kort då jag måste fixa ännu en kontakt då den kräver 2st glödlampor

Sen vart det kopparna ja ;) men de syns på bild!!

Ramen var till originalbandare :( så vart å trycka tillbaka stereon i fula ramen igen :/ dock hitta jag orsaken till att mina dörrhögtalare lät så tyst!
Användarvisningsbild
av Pliind
Den var som sagt till original bandare :( å var för kort på långsidan och för hög på kortsidan för iso ramen.. så blir att slänga upp på tradera å hoppas att nån sucker nappar :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Pliind
jaja får väll komma imorgon med bilderna på min nya skylthållare samt halvskinn stolar fram ;)
Användarvisningsbild
av Pliind
Hittade en spak under stolen :D så behöver inte byta basen för att få tilt funktion 8)

Nu till bilder:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45