Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Du, den tanken slog mig faktiskt när jag lade upp bilderna. Så det får det ju givetvis bli, allt eller inget! ;)
Sådär ser kärran ut efter 30 mil motorväg och 3 mil skogsväg. Skapligt ren ändå!
Snygga bilder! Gillar "fyrfärgstrycket" - blått-rött-gult-grönt....

Dippa undre grillen när du ändå håller på så får du samma svarta nyans på allt.
På samma gång kan du ju testa hur det skulle se ut med att lägga svart dip på kanten ut från undre grillen också!

Och det finns ju alltid större fälgar att drömma om...
Bild
Hur lossade du grillen? :)

Spoiler »
Ja, du fick ju svar i den andra tråden. :D Om det inte är tillräckligt så kan jag förstås berätta hur jag gör men det är från de youtube-länkar som finns där som jag använt mig av.
Och dagen efter satte han ut grill och backspegelkåpor till en V70II på sälj här. Luktar lite fisk här. :wink:
Micce: Oj, är det så? Hoppas det var hans egna då. :D

White: Tack! Har inte uppdaterat på länge och egentligen har det väl inte hänt alltför mycket heller.. Mycket planer men eftersom jag gick från föräldraledig till student så har ekonomin knappast blivit något bättre för större utsvävningar. Men planer finns som sagt!
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 50
Beställa ny V90 T6 recharge

Lounge-paketet som innehåller ventilerad nap[…]

Sista hoppet att forumrävarna här kan hj[…]

CTEK Laddare (connect kabel)

@NiklasXC70 , Jag gjorde så här https:[…]