Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:Daydreamer:
Ja :D
Någonting positivt iaf! Och inte har någon lyckats reta upp mig här idag heller. Bra, bra! :-)-)
Hmm vänta bara dagen är inte slut än :wink: Men du kan vara lugn för inte ska jag reta upp dig :)
Användarvisningsbild
av SvenB
Det gör inget om remmen brustit när bilen stått. Den skall väl bärgas till verkstad? För det vore ju antiklimax att den brister om ni kör bilen till verkstad nu när du tagit till dig att ställa bilen i väntan på rembytet. 8)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Så länge inte någon vrider på starten så gör det inget om remmen brustit när bilen stått still.
av Lillarapunzel
SvenB skrev:Det gör inget om remmen brustit när bilen stått. Den skall väl bärgas till verkstad? För det vore ju antiklimax att den brister om ni kör bilen till verkstad nu när du tagit till dig att ställa bilen i väntan på rembytet. 8)
Har inte hört att det smällt till iaf, så tror inte den gjort det. Eller jag hoppas inte det iaf! :wink:
Dock är det bara 5 km till Bilia, vägen är slät och fin, och maxhastigheten är 50 km/h som mest. Så jo, Blå kommer få ta sig till verkstanden för egen maskin när det blir aktuellt! :mrgreen:
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:Så länge inte någon vrider på starten så gör det inget om remmen brustit när bilen stått still.
Tror (hoppas) att den inte gjort det! Men har inte hört några smällar iaf...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
SvenB skrev:Det gör inget om remmen brustit när bilen stått. Den skall väl bärgas till verkstad? För det vore ju antiklimax att den brister om ni kör bilen till verkstad nu när du tagit till dig att ställa bilen i väntan på rembytet. 8)
Har inte hört att det smällt till iaf, så tror inte den gjort det. Eller jag hoppas inte det iaf! :wink:
Dock är det bara 5 km till Bilia, vägen är slät och fin, och maxhastigheten är 50 km/h som mest. Så jo, Blå kommer få ta sig till verkstanden för egen maskin när det blir aktuellt! :mrgreen:
Jag lovar dig smäller kamremmen av så gör den det garanterat när du är på väg till verkstaden.
av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
Lillarapunzel skrev:
Jag lovar dig smäller kamremmen av så gör den det garanterat när du är på väg till verkstaden.
Aja, det är ett senare problem. Har ändå inte tid förrän i juli att fixa den.
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 159
Storlek hjulhus V60 T6 AWD 2014

Någon som kört med 235/45-18 med et45 p[…]

Hej, Köpte en gammal S80 i början p&arin[…]

Volvo 240 usa front

Tjena hur installera jag usa front på en 240[…]