Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av opA
White skrev:Man ska ju kanske inte svära, men fy fan vilken snygg bil! :shock:

Ser kul ut på isen! :-)-)
Hehe tackar tackar :)
Ja de va ruggigt kul !

Ynot skrev:Härliga bilder, snart är vår då får du njuta av hästarna :-)-)
Tackar ! :)
Ja, om jag längtar efter våren !!! Hur går de med din egen pärla ? :)
av Lazy
opA skrev:
White skrev:Man ska ju kanske inte svära, men fy fan vilken snygg bil! :shock:

Ser kul ut på isen! :-)-)
Hehe tackar tackar :)
Ja de va ruggigt kul !

Ynot skrev:Härliga bilder, snart är vår då får du njuta av hästarna :-)-)
Ja, om jag längtar efter våren !!! Hur går de med din egen pärla ? :)
Jo tack jag är mycket nöjd efter 14mån och 2500mil med bilen, det har varit problemfritt o inget gnissel o knak (än så länge) som jag hade en hel del i min V50 o motorn hyggligt snål (0,61) :-)-)
Användarvisningsbild
av opA
Tiden mot Elmia närmar sig med stormsteg. Ska bli jäkligt gott att få på sommarhjulen och åka dit under lördagen, fler som ska dit ? :)
.. och idag fick jag med hjälp av ett par bröder i 35W 8000K xenon i dimljusen.. blev riktigt läckert :)

Bild
Mkjn skrev:Satan vad fräsh den var!! Tror jag vill ha en V50 som nästa bil! :wink:

Jag tänkte på en sak. Dom där bilderna du har när det är ganska mörkt ute på en åker /gräsmatta. Du skulle inta vara sjukt snäll att skicka dom i stor upplösning? Skulle passa sjukt bra som bakrundsbild nämnligen ;)
Går säkert att ordna.. har du någon mail jag kan skicka de till så ! :)
Helt sinnessjukt vad Din bil är snygg och vilket underbart cleant stuk den har!
Hur är komforten? Tycker min S60 är bekväm men Din interiör ser ju ut att vara som en lyxort på Hawaii! ;)
Användarvisningsbild
av opA
Dalmans skrev::shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

sjukt bra vart det. habegäret bara växer och växer!
Tackar och bockar ! :P
adde93 skrev:Helt sinnessjukt vad Din bil är snygg och vilket underbart cleant stuk den har!
Hur är komforten? Tycker min S60 är bekväm men Din interiör ser ju ut att vara som en lyxort på Hawaii! ;)
Tackar så mycket ! :)
Komforten.. hmm.. hur ska jag säga.. jag är rätt härdad och tänker inte vad som är bra och dåligt med tanke på dom vägar och grejer
jag måste åka på för att komma till jobbet :P Slutade tänka på hur komforten är i bilar sen jag började jobba :P
Ynot skrev:Det blir bara bättre o bättre :-)-)

Lånade en vit V60 T6 polestar igår, jävlar vad den gick, nu blev man sugen igen (D)
Danke ! ;)
Åååååh.. KÖP ! :D
adde93 skrev:Helt sinnessjukt vad Din bil är snygg och vilket underbart cleant stuk den har!
Tackar så mycket ! :)
Komforten.. hmm.. hur ska jag säga.. jag är rätt härdad och tänker inte vad som är bra och dåligt med tanke på dom vägar och grejer
jag måste åka på för att komma till jobbet :P Slutade tänka på hur komforten är i bilar sen jag började jobba :P
hahaa okej, vad jobbar Du med?? :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 28
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej