Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
150 hp + :) ja va sjutton det är ju en motor del :)
Användarvisningsbild
av Dalmans
Dax för vinterdvala:

Fordonet XXXXXX är nu avställt från och med 2011-08-31 och får inte användas.

Anledningen att jag ställer undan är två anledningar, Sambon är imellan två jobb och behöver ingen bil och skatten skulle betalas på denna, som ändå ska ställas av snart så då får den vila redan nu!
Användarvisningsbild
av Dalmans
Bilen har så hemskt svårt att somna... ligger och vrider och vänder på sig likt ett barn innan julafton.
Och jag saknar redan att sitta i det kontoret och ratta och känna turbon skjuta på... min röding är hemskt tråkig om man jämför.

Därför ställs bilen åter på idag... men bara tillfälligt. kanske bara tills imorgon eller så....
Varför undrar ni?

Därför säger jag: http://www.nordicr.com/forum/viewtopic. ... 6c&start=0

Kan ju inte missa en träff som startar mindre än 100meter från min parkering....
sen ska bilen vinterförvaras hemma hos min far, 5-6 mil bort och då kan jag passa på att köra dit den och slipper krångla med biltrailer.
haha ja precis, men nu är bilen ivägkörd hem till min far där den ska vinterförvaras och avställd igen... träffen igår med NordicR var helt kung... min mobilkamera strulade såklart så jag fick bara tvärdåliga bilder, kanske stjäl någon bild från NordicR och postar här senare men så länge får ni nöja er en suddig bild:

Bild
Användarvisningsbild
av dahlen
det tror jag inte på, alltså att det blir sista bilden :) snart kommer det "jag ska bara" sen blir det kort på det :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17

Med hjälp av elschema, ett nytt iso kablage s[…]

Färg på krom

Förtunning.

Kopplingspedal knarrar

Det är urtrampningslagret som är slut. K[…]