Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
haha säkerligen :D

testade tona bakrutan och dom små sidorutorna lite oseriöst igår, bara för att se ifall jag ska kosta på riktig solfilm :) kommer bilder på det senare om det är intressant :) höll även på att få bilen smälld inatt :shock:
Användarvisningsbild
av dahlen
testade att montera solfilm på bakrutan och dom små sidorutorna häromdagen :) hade en rulle över sedan jag gjorde det på 740in, men står fortfarande i valet o kvalet om jag ska ha solfilm eller ej. blir det att jag ska ha solfilm så ska jag riva den jag har satt på och köpa en bättre modell (även större så man slipper skarva bakrutan) och även tona rutorna i bakdörrarna :)

mörkt blev det iaf :)
Bild

kollar man noga så ser man nog en skarv, vart massa luftbubblor med då jag nästan gav upp med denna ruta. behövde skarva solfilmen för att täcka hela rutan :(
Bild

detta gjordes endast för jag hade en remsa till övers :roll: dock så är det riktigt skönt när man har lite skydd från solen så man ser nått 8)
Bild

står o glänser :roll:
Bild
Dieselsmurfe skrev:Trevligt nu får du ju inte solbrännan i nacken :(
när man har tagit bakdörrarna slipper man nog det :)
Ståhl skrev:Blir nog bra det där!
Mycket bubblor?
jo dugligt :) bakrutan ser ut som helvete om man säger så :roll: fick försöka skarva sen blev det inge bra alls. använde mig av biltemas 50kr solfilm som jag gjorde på 745an, dock var det lite lättare på den bilen. men ska testa någon annan solfilm hade jag tänkt :)
okej :) jag tänkte testa biltemas "dyra" en gång för den behövs inte skarva :)

btw, känns som att det snart är dags att göra sig av med tysken :roll:
Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 13

nä, det är fortfarande arbetare kvar d&a[…]

Jag har kört en bit över trettio mil n&a[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]