Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Kör vi en mini update.

31/1 hämtade jag ut dessa. Fräscha glas som tusan. Hann sätta dit en blinkers innan jag kom på att fota. Men ni kan ju tänka ut hur den andra ser ut.
Bild

4/2 hämta jag ut detta. Hela tappar osv. :)
Bild
Jag börja tänka på ensak ang den dära co-halten.
Det var ca -20* ute + att den hade stått orörd i kanske 2månader. Kan detta ha gjort att co-halten har börja spöka, att den kommer lägga tillbaka sig när de blir lite varmare ute + att den har fått gå ett tag? Har även läst lite. Finns folk som har haft problem med termostaten. Min bil blir varm efter typ att den har stått att man har hunnit sopa av och skrapa rutorna.

Annars. Annars så går de jävligt segt med allt.
Lite uppdaterad lista. Min leverans verkar inte komma. Men jag köper in saker nu lite eftersom så får vi se vart vi hamnar till sommaren. Kanske blir ett längre projekt än väntat. Men vad gör de? Den som har väntat nog länge väntar aldrig för länge. Inte sant? :D
I förrgår (26/2) började jag felsöka om det är lambdasonden som har kastat in handduken eller inte. Mätte upp den till 0.1V och fixa LMM så den blir tät. Och ja, mätningen är utförd efteråt att jag har fixat LMM:en.

Bild
Ja vet, men man tager vad man haver :)

Igår (27/2) var jag och hämta lite bildelar.

Bagagelucka + dämpare. Finns bucklor och repor men dom fixas bort till sommaren
Bild
Bild
Bild

Vänsterfram ruta. Inte en spricka. Efter längtad!
Bild

Mitt konsol + Sätesvärmarknappar
Bild

Bakljus, höger och vänstersida (2st trasiga glas, men hela fästen, lär komma till användning till nåt)
Bild

Tankarmatur - Fullt fungerande :)
Bild

Samt att jag fixade dit ena skyltbelysningen.
Bild
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11

Som jag nämnt tidigare kan jag inte ha en bi[…]

Var det inte stängt? Skärmavbild 2025-06[…]

Byt Batteri ! Batteriet är helt nytt Jag s[…]

Fick hem en ny kabelsats från vparts men nu […]