Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
jag hörde vissa rykten igår om att det inte var du som dekaltrimmade :lol:
Användarvisningsbild
av Dalmans
sådär, då har man tomgång igen då.

Dumskallarna som monterade den öppna dumpventilen hade struntat i att ta dän orginaldumpen, dom hade inte heller pluggat den så det kan ju vara delvis därför den gick som ett lass skit.

Struntade i dumpventilen jag fick hem från KLracing och monterade tillbaka orginalet. kändes enklast och bäst. Nu är tomgången jämn och fin efter en testrunda runt kvarteret.

MAO har jag en helt ny återcirkulerande dumpventil och en begagnad ("dubbelkonad?") öppen dump till salu om någon är intresserad? PM med bud isåfall! den återcirkulerande kostar 245 spänn + frakt från KLracing, och som sagt, den är fortfarande ny, inte ens provmonterad
Användarvisningsbild
av Dalmans
Passade föressten på att öppna upp in till turbon för att känna lite på axeln där i.
nog kändes ett litet glapp därinne allt... antar att det inte behövs så mycket spel för att det ska vara på väg att gå åt helvete, så ny turbo står nog härnäst på inköpslistan, vi får se hur mycket plånboken tillåter när lönen dimper in på kontot.

Iförrgår var jag till han jag köpte bilen av och hämtade hem orginalavgassystemet, för tillfället sitter det modell stuprör (3") hela vägen från turbon, utan Kat och endast en ljuddämpare. skönt att jag fick hem orginal då kärran ska besiktas nästa månad.

På Fredag är planerna att denna rackare ska snurra i Älvdalen på Gatbilscruisingen.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Fjäderbenen beställdes komplett med allt[…]

230fk går snålt

BTR-en reglerar ju bränsletrycket efter under[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart

Jo, en sak som är irriterande. Bilen är […]