Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Händ en Liten olycka i morse. Jag Råkade spräcka Höger spegel kåpa Då jag skulle köra in bilen i garaget!. är Det nån som har erfarenhet av att byta Spegelkåpa på höger sida Kanske den vill dela med sig av denna fina kunskap?. Finns det nån som vet vad en sån kåpa ligger på för pris?
Som det ser ut just nu så lär spegeln inte bli lagad Denna månad eller nästa månad efter som jag ska ut och resa. Men jag har kollat upp priset på en beg spegel på skroten och en spegel går lös på ca 1181 kr. Men då kommer det till färg. Så hela kalaset går väl lös på 2500 kr skulle jag gissa på. Kalle vet du om volvo säljer spray burkar? och vilket pris i så fall?.
Spegeln Är helt intakt men kåpan klarade sig inte lika bra. Fästena på kåpan är trasiga så kåpan sitter fast bara lite grann. Det som också är trasigt är Nån typ av en hård plast list som sitter efter spegeln. Det är ett hål i den. Jag laddar upp 3 bilder så kanske ni som inte förstår vad jag menar kanske får en vink.'

Bild

Bild

Bild

Tragiskt att detta ska hända :(.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16
XC70 2015, gnissel höger bak