Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Jävlar vad det ljuder :) för det kan behövas ibland att trycka av en riktigt skrik :)
Senast redigerad av 2 cybermunk, redigerad totalt 0 gång.
Har nyttjat det då jag varit nära å smälla eller för att markera att dom varit idioter.
Jaha då har man givit sig själv och bilen en liten gåva :) Ny GPS, slarvade bort fästet för den. Men en ny GPS kostar ju "bara" dubbelt mot den där satans armen.

armen 399 och ny gps 799 :) vilket gör man om man har lite pengar undanstoppade?
Förra Va en Garmin Nüvi 200 nya Garmin Nüvi 245 :)
Jag säger bara en sak, min GPS nyttjas främst då jag ska nån stans där jag är helt vilse annars. Men den kan även sitta påslagen när jag kör på vägar jag känner väl.
Bilder på hornet kan ordnas.

Har för övrigt under den gångna helgen bytt bromsarna bak 1 ok 2 skivor klossar och backar.
1 ok va ofixbart, alltså så illa att det inte va mycket mer än byta.

Sen har jag fått ett nytt smeknamn av mina kusiner, nämligen skräckens mästare. Förra bilen körde jag med en koppling som va nere på nitarna och denna hade vänster sidans skiva och trumma separerat på.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004