Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Marlboroman
Bild

Bild

Provat passformen på vingen som väl va skaplig, men det va väl ungefär som väntat. Hade ju visa förhoppningar att det bara skulle kräva en mindre justering och sen bara smeta på färg. Men ska jag få till den passform jag vill så lär jag spackla och dona, och det är lite för kallt ute för det, så jag vet inte riktigt hur det ska lösas. Nu är den andra bilden lite missvisande, den passar ju bättre om man trycker fast den lite, men den glipar ändå.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Grammse skrev:vingen blir fin,har du gjort något åt frontspoilern?
Jag tittar på den varje dag... Men nej, det har inte hänt nåt. Funderar på en annan lösning, och då behövs den inte. Inte alls omöjligt att den annonseras ut snart.
Användarvisningsbild
av Marlboroman
Ja... Va ska man säga... Skulle bara köpa lite julklappar... :oops:

Beställde lite delar till S60in igår och var nöjd med dem 3 paketen. Men sen gjorde jag ju en miss idag... Va ju ut på blocket och fick syn på bra erbjudande på sänksats, så det vart en sån på en gång fast det inte riktigt var planerat :oops: Men, men... så nu är det lite bussningar, sänksats, slangar, mätarhållare och laddtrycksmätare på väg hem :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17

Jag misstänker EGR-ventilen. Enbart pga &arin[…]

Bromsbekymmer

Åtgärdat. En sönderrostad ABS-kran[…]

V60 sliter däck bak

Min v60 snedsliter däcken bak på insida[…]