- sön 21 mar 2010, 15:13
#391385
Iochmed våren ökar intresset markant... och skrämmer därför liv i denna tråd igen.
Har inte gjort något mer på bilen sen senast, inget visuellt iallafall, har bytt handbromsvajer och lite annat skit som behövdes inför besiktningen bara.
Nu har jag dock hamnat i ett dilemma. Åker med största sannolikhet och köper mig en 855 GLT i veckan. vet dock inte vilken av dem jag ska ha som bruksbil och vilken som ska få stå...
Fördelar med SE'n är att den är nyare (96:a mot GLTn som är en 93:a), Gått nästan 20 000 mil mindre (30 000 mot GLTns nästan 50 000)
Fördelen med GLTn säger ju sig själv, typ 30 extra hästkrafter.
En annan trist historia är att jag inte kan smaska på mina 17" på GLTn då den är 4bultad.
Har inte gjort något mer på bilen sen senast, inget visuellt iallafall, har bytt handbromsvajer och lite annat skit som behövdes inför besiktningen bara.
Nu har jag dock hamnat i ett dilemma. Åker med största sannolikhet och köper mig en 855 GLT i veckan. vet dock inte vilken av dem jag ska ha som bruksbil och vilken som ska få stå...
Fördelar med SE'n är att den är nyare (96:a mot GLTn som är en 93:a), Gått nästan 20 000 mil mindre (30 000 mot GLTns nästan 50 000)
Fördelen med GLTn säger ju sig själv, typ 30 extra hästkrafter.
En annan trist historia är att jag inte kan smaska på mina 17" på GLTn då den är 4bultad.