Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av buddha88
Nightmare89 skrev:F**N va nice det där blev^^ :D :D :D :D :wink: :wink:
Tack tack :D kommer mer bilder sen när båda sitter på :-)-)
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:min personliga åsikt är att det skulle vara snyggare med röda bromsar (RO)
ska du ha stänk bak oxå eller bara fram?
:D Ja vet, dom ska målas om te röda innan 18" ska på, stänkisar bak har ja funderat på me, skulle kanske se bra ut :-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
klart du ska ha bak oxå,annars ser det naket ut,fast bak får man skära friskt i stänkskydden för få de passa mot boxarna men inget är omöjligt :wink:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:klart du ska ha bak oxå,annars ser det naket ut,fast bak får man skära friskt i stänkskydden för få de passa mot boxarna men inget är omöjligt :wink:
Ok, får ta o göra d, färgen e redan borta på insidan på boxarna, bäst o göra d innan vintern om man inte ställer av bilen
Användarvisningsbild
av Nexus
färgen är smått borta på mina oxå på kanten,stänkskydden bak är bara för utseendets skull då de är mestadels urkapade för passa :roll:
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:färgen är smått borta på mina oxå på kanten,stänkskydden bak är bara för utseendets skull då de är mestadels urkapade för passa :roll:
vadå så dom kommer inte täcka boxarna eller??? bara se bra ut?
Användarvisningsbild
av Nexus
nej fan vill man ha de sitta som orginalet så får man kapa ur det mesta utom själva ytterhöljet. så man kan säga de bara skyddar så skit inte stänker upp på stötisen annars skyddar det inte mycket,jag var först inne på sätta vanliga eftermarknads skydd då de hade skyddat hela boxarna men ville ha som orginal så fick bli såga, såga såga,tills det passade :wink:
ska ta en bild imorgon så får du se hur mina ser ut!
Användarvisningsbild
av buddha88
crumpets skrev:Vad gav du för lackning av spoilers/kjolar förresten?
Takvinge - 500:-
Bakboxar - 300:-
Sidokjolar - 1000:-
Evolve stötfångare - 1000:-
Användarvisningsbild
av crumpets
Fan det var ju inte så farligt. Mina är så sletna, har jag lite pengar över ska jag nog försöka få dem omlackade en vacker dag.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 52

Det verkar vara förnuftiga beslut, säker[…]

Jag har hört det går att ta bort den […]

740 som krånglar

Hej Har röktestat motorn och det finns INGA l[…]

Slut med trafikinformation via RDS