- lör 25 apr 2009, 20:13
Så fick jag äntligen tummen ur och monterade xenonkittet på dimljusen. Det brukar bli frågor kring var man sätter ballaster osv, så jag fotade högersidan då de var trängst där. Vänstersidan var det inga problem och monteringen kunde göras med gott svängrum.
Dimljuskittet är premiumkittet på 6000K från xenonkungen. I slutet på sommaren kommer jag montera helljuskittet med.
Frågor och kommentarer mottages varmt.
Ps. Bilen har en hel armada av självmordspiloter i fronten, skall köpa insektslösare imorgon.
Bilen har inte blivit seriöst polerad heller, det beror mest på tidsbrist. Den har blivit lackskyddad med fireglaze i påsk. Men arbetet skall göras från grunden när jag har mer tid över.

Här är vänster sida konverterad och höger orginal. Syns lite dåligt i fullt solsken dock.

Och här kommer de fullständiga resultatet med en lite bättre kamera.

Dimljuskittet är premiumkittet på 6000K från xenonkungen. I slutet på sommaren kommer jag montera helljuskittet med.
Frågor och kommentarer mottages varmt.
Ps. Bilen har en hel armada av självmordspiloter i fronten, skall köpa insektslösare imorgon.
Bilen har inte blivit seriöst polerad heller, det beror mest på tidsbrist. Den har blivit lackskyddad med fireglaze i påsk. Men arbetet skall göras från grunden när jag har mer tid över.

Här är vänster sida konverterad och höger orginal. Syns lite dåligt i fullt solsken dock.

Och här kommer de fullständiga resultatet med en lite bättre kamera.

Senast redigerad av 2 wendtan, redigerad totalt 0 gång.
Min: V60 T6 Recharge MY21
Fruns: V70II Classic Sport MY16
Fruns: V70II Classic Sport MY16