Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Nydal
hehe, okej, ;P ja kikar på det då. men 04-07 T måste ju egentligen vara lika eller? :)
Användarvisningsbild
av grillchips
Utblåsen på 04-07 tippar lite neråt medan de nyare har raka rör. Så det bööör nästan bara vara det som skiljer tror jag. Kan vara värt att måtta centrum till centrum på utblåsen också både på spoiler och avgas.
av Nydal
inte hänt så mycket ännu, men på fredag ska det beställas saker. :D samt köpa färg och en vinge.

nytvättad och städad idag. så lägger ut några "sommriga" bilder. :P
IMG_0830.JPG
IMG_0830.JPG (1.1 MiB) Visad 578 gånger
IMG_0824.JPG
IMG_0824.JPG (1.8 MiB) Visad 581 gånger
Användarvisningsbild
av Micce1980
Har ju en sanarlik bil. Har klurat på att se om man kan byta ut den grå färgen i framlyktorna mot mattsvart. Något du filurat på med? Meddela isf gärna om du har bra tips. :)
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
av Nydal
går väl att ta bort glaset och lackera eller nå kanske? jag ska iaf öppna upp lycktan och bygga in led lysen, "audi look" på min. :)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Nydal skrev:går väl att ta bort glaset och lackera eller nå kanske? jag ska iaf öppna upp lycktan och bygga in led lysen, "audi look" på min. :)
Tja, det är ju din bil. :) Klart du ska om du gillar det. Själv tycker jag det isf är snyggare att ha nere vid dimljuset.
av Nydal
hehe, jo fan åh,, silver rails samt backspegelkåpor i silver nu.. samt dimljus och parkeringsljus i led. det som är fixat just nu. :) samt att du ska polera åt mig ;) hehe
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9

Sent svar men ja pumpen är nog körd. Vet[…]

ABS lampan lyser, antisladdlampan, hastighetsm&au[…]

Har det lite oljigt i området runt en sensor[…]

Acproblem Volvo 940 -98

Om det finns gas kvar kan man "tvångs[…]