Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av zxcvbn
Ser bra ut,

http://www.vparts.se/se/ba9s-t4w-6000k.html

Var det sådana parkeringsljuslampor du köpte på 1 sidan? Måste man ha nå slags Canbus till dem? Då det inte varnar i bilen om orginal brunnit så antar inte det behövs? En Volvo S60-06 har jag, "samma" som V70

Märks det någon skllnad om man och man har Led i park.ljusen alltså om man kör med vanliga halvljusen igång?

Eller är det tänkt att man ska åka med Dimljus och Park.ljusen?

Har led i nr.plåten och kanske skulle varit snyggt framtill.
av Landin
http://www.diodhuset.se/diod-led-lampor ... p-s1%2F116
Dessa är det jag har :) Dessa är som du ser canbusdioder, jag var osäker på om det skulle behövas men för att slippa eventuella fel så köpte jag canbusdioder direkt, då slipper man gissa.
Du märker tex om du har xenon eller som jag, xenonlook på halvljuset att parkeringen inte förstör med en pissgul toning om står mot tex garagedörrarna eller står och tittar på ljuset, men ute på vägen kommer du ju självklart inte märka något, bara dom du möter.
Användarvisningsbild
av Moridin
En bild när du monterat ögonlocken framifrån, tack! Ser lovande ut. När kommer vingen? ;)
av Landin
Dom ligger på tork efter lack, få se om det blir morgondagens syssla att få dit dom, få se om jag har nått bra att fästa dom med bara.
Vingen kommer sen :P först blir det xc-grill och nya sommardäck :P
Användarvisningsbild
av Nexus
Finns någon som heter SNABBSVAR man behöver inte upprepa frågan sen svara varje gång :roll:
av Landin
Bild
En sneakpeak på ett nylackerat ögonlock, eftersom det är första gången på VÄLDIGT länge som jag lägger klarlack så ser ni att jag lyckades få till en rinning, men det fixar jag imorgon när dom är torra
av Landin
Bild
Titta här :) Syns även hur dålig lacken på stötfångaren är...

Bild
Monterat och klart!
av Landin
Bild
R.I.P. Ecopony regumering, made in Polen! Ska ha minnesstund ikväll för detta (o)fantastiska vinterdäck som endast hade lite obalans pga helt värdelös stomme
av Landin
Bild
Skakade ut tänderna när man passerade 100, i brist på kundjobb innan lunch i Måndags så åkte V70in in.
Bara ett fel, nu börjar man ju köra så förbannat fort...

Bild
Dagens snabbjobb mellan regnskurarna, förpassa extraljusen till förrådet.
Den blev helt klart snyggare utan. Ögonlocken ska lackas om, blev inte helt 100 nöjd, sen ska jag limma dom, litar inte på dubbelhäftande tejpen jag hade.
av Landin
Idag var det den stora dagen! Dagen då jag äntligen fick förpassa vinterfälgarna till förvaringen!
Bild
Är ju rätt apkass på att komma ihåg att ta kort som sagt, men ja, här blir den betydligt renare än den var.

Bild
En halvskum mobilbild, som det ska vara med andra ord.

Men den har iaf fått en rejäl tvätt, har dränkt hela bilen med avfettning, sen torskade den på rejäl hetvattentvätt med sonax glansschampo, hade tänkt polera den men jag hade inget att gnugga med så det fick vänta.
Sen åkte inredningen dit big time, allt blev noggrant rengjort, dammsugat, dammtorkat och slutligen åkte burken med läderbalsam fram.
Så nu är den blank både utvändigt och invändigt :)

Kanske borde putsa upp under huven någon dag...
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]