Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Stal XC-grillen från min T5R då det ändå är denna bil som kommer rulla runt på bus denna säsong (småträffar och inte minst vallåkra osv)
monterade ribban med nya emblemet jag hade liggande..

även ögonlocken hittade tillbaka till sin plats så nu är ordningen återställd..

Bild

Ja det sitter två kattstrypare på ribban, bara medans limmet ska torka.

har även ordnat "dimljusautomation" ala backspegeln.com (http://www.backspegeln.com/tips_dimljus_el.asp) då jag allt för många gånger glömt att så av ljuset och därmed blivit strömlös..

Bild
två kablar bort så är det ordnat (varför har jag väntat så länge när det är så lätt?)
Idag har Fredrik åk med sin svärfar ner till karlskoga för att titta på STCC.

Jag valde dock att vara hemma och tänkte göra lite nytta.
T.ex byta lampan i ena dimljuset som gick sönder i förrgår. (hur svårt kan det vara? en tjej helt utan skills på bilar borde väll kunna byta lampa! Svårare än i lastbilen kan det ju inte vara. )

Nåväl, påväg ut genom dörren med barn och allihopa för att åka och fixa en lampa kom jag på att Fredrik ju tagit just den bilen till Pappa..

Så det vart lite svårare än tänkt att byta den lampan.
*Suck*
Aldrig får man göra nått. det slutar alltid med att Fredrik slutför jobbet. och känner jag mig själv rätt så är det han som får fixa dimljuset den här gången.. ;)
Precis hemkommen från en galet rolig helg i Helsingborg...

Ställde som sagt ut bilen:
Bild

Köpte ett par "xenonlooklampor" till dimljus och halvljus.... satte sambon på montering av dimljusen.
Bild

Jag vill tro att det lyser vitare, men då dom moterades i dagsljus så det vart svårt att jämföra.
Bild

Ville inte bli av med XC-grillen och då jag hört att det försvinner mååånga sånna under lördag-söndagkvällen så stal jag den själv så ingen annan skulle kunna
Bild

Detta var förmodligen den sista bilträffen i år, och definitivt den bästa. satan så kul jag haft..

Stort tack till alla inblandade... jag återkommer nästa år, garanterat!
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 46

Sedan kommer frågan om man verkligen beh&ou[…]

Om den är väldigt sönderrostad, kan[…]

Om fabriken inte fungerade med Northvolt som ä[…]

Har nu under några laddningar märkt att[…]