Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Mer bilder! har rivit av vingen för att se om det gör mig nöjd! dock ser bilen så naken ut :( tror ni att det hjälper med vinyltejp bakom plåten??

Styr plattan! stort behov av elhisskopp :(
Bild

Nya volvo emblemet bak! var JÄVLIGT nöjd med hur rakt det satt :)

Bild

Utan vingen då!
Bild

ska man ha reflexramp eller ej? (var lugn Steifan ;P inte den jag köpte av dig :P)
Bild

nawken :/
Bild
okaj :P men tror de lutar rätt mycket åt vinyl tror jag :)

Fick tummen ur nu också så här kommer nya bilder på det mesta fast tagen med min trogna k750i :)

Bild

Måste hitta vitare posljus :S
Bild

Bild

Bild

Hur får man ner rutan då? :lol:
Bild

Bild

Vinylen i fokus :) nu ser man skillnaden bättre :)
Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Måste säga att det känns fan som man fått supersyn nu när man tittar på dessa bilder :P ALDRIG MER w880i :O
haha ska på med vinyltejp bakom regplåten så får vi se vad som händer efter det :P kanske kanske kanske lackar om vingen till samma färg som bilen, men beror på :P
montera på plåtisar, köp navkappslar på biltema och sätt på dig en gubb keps så ses vi på vikinga rodden i sommar :D . Nej skämta bara men jag tycker det var snyggt men vinge och reflex ramp. Men ska du inte göra som mattsvart och lacka svart i blinkers en oxå???
grammse skrev:Det e inte lätt hålla isär er 740 raggare. bilarna ser ju snart identiska ut :mrgreen:
haha min å mattsvarts ja :P bara fälgar å takving som saknas för mig nästan :P
  • 1
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 64
V60 sliter däck bak

Men står att första steget du länk[…]

Fick mejl av Volvo cars i torsdags om att jag ska[…]

Hade nog tur, för pinnskruvarna satt kvar i b[…]