Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Nu har de flesta paket trillat in, mest småpaket från Kina men ändock! :D
Dippat grill och backspegelkåpor också som ska monteras ikväll. Inser att min to do-lista är alldeles för lång för att hinna med på en eftermiddag+kväll så jag småstartar lite ikväll med ovanstående, imorgonkväll ska jag försöka hinna dra kabeln för dashcamen så dolt som möjligt samt byta de nedre dörrlisterna till de "nya" och till sist plocka av railsen och lägga på täcklisterna.
Bild

Edit:
Passade även på att uppdatera min to do-list i startinlägget här i tråden, upptäckte att den var väldigt out of date. :)
Ja jag kommer börja med loggan, sedan järnmärket om jag inte blir nöjd. Men ska köra orört ett par dagar och suga på karamellen lite. R-design emblemet ska ju på också och det är odippat så det kanske räcker med det. :)
Allt är relativt såklart men jag förstår absolut vad du menar. Nackdelen är ju att utan ribban så sitter det ju ordentliga "plastspår" kvar, som ribban ligger i. Det vill säga, det är ingenting som bara ligger utanpå grillens horisontella ribbor. Så utan dessa sneribbor, svarta eller ej så kommer det se ännu mer dumt ut.
Haha ja, det är sista utvägen förstås. Har också en hel burk färg kvar så om det skiter sig är det ju enkelt åtgärdat. ;)
Hur du än gör tror jag det kommer bli ett lyft! Såg en vit V70, MY10-ish, i Vällingby för ett tag sedan med heldippad grill i mattsvart, eller om bara loggan var synlig kanske, tyckte det såg riktigt jäkla bra ut i alla fall.

Vilket fabrikat på färgen körde du med förresten? Om den från mattsvart - hur upplevde du den? Jag fick som sagts i annan tråd med väldigt mycket svarta partiklar i min vita dipp, så den är bara att riva och göra om egentligen. :|
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 50

Gäller tidigare modeller som jag först[…]

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000