- tis 26 jul 2016, 23:33
Du har ju ändå mörk bil, så lackade stänkisar ger ju inte så mycket.
Moderator: Moderatorer
Bonden1989 skrev:Du får se till att montera vingen för inte kan du ha den liggandes längre nu :) det ska bli spännande att se vad det kan vara i paketet jag har mina små aningar får vänta och se ifall jag har rätt :) 100kr totalt för stänkskydd bak var ju ett överkomligt bra pris :DDayDreamer skrev:Se där gött att du hittade den tillslut :DJa, det var riktigt skönt. :D-)
Nu väntar jag bara på ett par paket denna veckan också. Vingen hamnar visst längre och längre bak på listan... :roll:
Kan ju säga att ett av paketen jag väntar på är ett par begagnade stänkskydd bak. Köpte de för 55:- på tradera, eller det blev 100:- med frakten. Dock fortfarande en stor besparing jämfört med nya...![]()
Nej, jag kommer inte lacka dom i bilens färg. Tycker inte alls det är snyggt! Gillar när det kommer nåt svart och bryter av, men vi är ju alla olika. :)
Det andra paketet tänker jag inte avslöja innehållet på än...:mrgreen:
Bonden1989 skrev:Fick brev från Värmland idag. :)A så gött att den kom fram utan bekymmer :D
Innehöll kabelhärva till extraljuset. Får se när jag orkar trycka dit den... :roll:
Med hjälp av elschema, ett nytt iso kablage s[…]