Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Tackar! Roligt att det uppskattas. Ja jag är väl ganska pedantisk av mig när det gäller bilskötsel. Sen lägger jag en ganska stor del av min inkomst på bilen, (är studerande).

Ja lite har jag väl funderat på sidolisterna. Men det blir nog en hel del annat som kommer före. Huven är inte så fin tex. Sen vill jag ha nya fälgar och extraljus och.... :wink:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Nämen ser man på. Titta vad som kom på posten idag. Nu blir Grammse avundsjuk :wink: .

Bild

Nu är ju bara frågan var man ska sätta dessa.
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Nämen ser man på. Titta vad som kom på posten idag. Nu blir Grammse avundsjuk :wink: .

Bild

Nu är ju bara frågan var man ska sätta dessa.
Den "nya" blev ju fin :D Och visst mobba mig bara :evil: jag ska maila Klas och säga du ville ha de gammla istället :lol: :lol: :wink: :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
Ja vet va du kan sätta dom... på sista sidorutan.. just fan du har ju ingen V40..

Då finns de bara ett ställe kvar....
Under isoleringsmattan under huven... :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Eh jaha. Skulle det vara fel med s40 i stället? :evil:

Nej men jag är ändå inne på lite samma linje som du. Alltså att sätta de på bakrutorna.
Användarvisningsbild
av Nexus
blir det någon bild med nymålade kylarfästena??? sen kan du skicka mig dekalerna om du har beslutsångest, jag har gått om plats på V70:in :lol:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Visst ja bilden på dem. Glömde bort att ta kort på de. De ska få en strykning till, sen får du en bild, :wink:

Grammse jag vet att du e avundsjuk på mina nya dekaler, men du får köpa egna om du vill ha såna. :wink:
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Eh jaha. Skulle det vara fel med s40 i stället? :evil:

Nej men jag är ändå inne på lite samma linje som du. Alltså att sätta de på bakrutorna.

Hehe.. va bara tvungen, de är lite svårare att hitta platser på en sedan..
Men de kan nog funka på bakrutorna oxå..
Användarvisningsbild
av bjompa
Tomas88 skrev:Ja alltså bakre sidorutorna. Fast det fattade du nog. Eller så sätter jag bara dit en på bakrutan. :???:
Jo precis.. hmm jadu..

De är fan inte lätt heller.
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 137
Lambdalampan lyser

Bilen går fett av i nuläget okänd […]

Jag blev utsatt för samma fenomen idag 22/7 2[…]