
Rost...

Ska blästra ur och helsvetsa.

Tog ur lite plåt som börjat rosta och helsvetstat.

Och en bild på dragkroken med grundfärgen.

Och en med svart färg.
Paus i rost lagningen, lagomt nu när kylan kommer.

Glödstift.

Sot...

Ja.

Men va fan är det där.

Ingen aning?

Ni skulle ha sett vilket sot moln det blev när jag blåste ur värmeväxlaren med tryckluft.

Så mycket renare
Sen när jag skulle provköra värmaren så startade den givetvis inte den bara hoppade till med motorn och pump sen gjorde den inget mer så då började jag riva i kablar och mätte utan någon som helst beskrivning sent och mörkt som det var gick jag in och sov på saken och idag kom jag på att jag hade en pdf med förklaring av styrboxen så den måste jag ju prova så jag vet om den fortfarande fungerar...

Kretskortet i styrboxen uppkopplat med lysdioden som indikerar utgångar till pumparna, glödstift och fläkt. Och den fungerade som den skulle av en slump så glömde jag ta bort motståndet som simulerar flamvakten vid test nummer två och då gjorde den samma sak som i bilen så nu ska jag lite mer noggrant mäta upp flamvakten och se om det går att öka motståndet lite om det fortfarande strular.