Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av päpplet
en sån står på önskelistan men nej, den hör till en annan grej jag redan har på bilen och är volvo orginal :wink:
yttertemp har jag redan i mätarhuset :) Men nu kommer svaret.
Tadaa, strömbrytare till elantennen :P
Bild
Hade en bakrutevärmeknapp förut. Har bara en knapplats ledig nu och jag lurar på om jag inte ska försöka få tag på en knapp för ytter/innertemp och en till givare. Den som har mest prylar när han dör vinner :wink:

Har börjat fundera nu, vinge eller inte vinge? Självklart ska den lackas i bilens färg då. Har en ny reflexramp som ska på också :)
Bild

Bild

eller ska jag köra den som takvinge istället :lol:
Bild

Fick bort bakre kofångaren efter mycket svordomar, bara en bult gick av :lol:
Bild

La på mer svets där det behövdes och slipade ner
Bild

reservhjulsbaljan var full i rostfläckar överallt så den kommer nog bli plåtren innan jag är klar
Bild

Lite ytrost på vänstersidan men inte mer
Bild

och likadant på högersidan. Har en bula på skärmkanten som jag ska prova rikta ut så gott det går inifrån
Bild

höger hjulhus. Inte så farligt med rost ändå. Bilen blir nog färdigsvetsad nu i kväll känns det som :D
Bild
blev bara klar på en sida då andra sidan står för dumt till för att jag ska få bort hjulet så jag målar och gör klart den här sidan först. Lyckades få fram en färgslurk till ur burken men nu är den riktigt tom :(
Grovriktat bulan och naturligtvis målade man först :roll:
Bild

Bild

och insidan då
Bild
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 75