Tack för all uppmuntran alla.
Just nu resonerar jag såhär:
Ska jag behålla bilen är det lika bra att göra det riktigt med en gång. Då kommer det bli det dyra alternativet. Bara för att dels att jag kan få samma helvete en gång till plus det att jag inte skulle kunna "skryta" med att det är en äkta Viggen längre. Och det skulle personligen kännas väldigt fel att åka runt i en "oäkta äkta Viggen" om ni förstår vad jag menar.
Ska jag inte behålla bilen vill jag komma undan så billigt som möjligt. Då skulle man kunna göra en fuling och bara byta ut kolvarna (kostar ungefär 1500 per kolv + arbete). Han som jag pratade mumlade någon om det när jag ringde men just då tänkte jag inte så mycket på det. Men efteråt har det slagit mig att det kanske är den bästa lösningen.
Eller göra som Brainy skrev, byta motor, och göra en fuling där också. Sätta tillbaka kåpan med Viggenmärke etc.
Sen har jag även börjat fundera på att nu när man ändå har all skit kan man lika väll ta lite mer skit och trimma upp han lite. Vad sägs om 400 hk?
Just nu är det mycket tankar...
En sak jag kommer fram till är att hur jag än gör så kommer jag förlora pengar...Roligt och veta va?!