Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Grammse: Vill inte ha de nya, tycker att de är förskräckligt fula! dessutom så finns det reflexramp till dem också :P men den är ful den också :P
Mattsvart skrev:ah stiligt :)! såg ut som det var lätt monterat. fixat lyset i reflexrmapen än då? kan ta en bättre bild på hur det ser ut bakom min
Jepp lätta att montera :) nix jag har dock slagit sönder glaset på en gammal baklykta och skrapat färg på en gammal reflexramp= försökskanin :mrgreen: så jag ska väll få tummen ur å gå loss med sticksågen
haha ja men den var ju halvt fallfärdig :P den står i björbo just nu hos nya ägarna.. antingen skulle de trycka i en ny motor eller köra v8 projekt med den 8)
japp ^^ kanske kanske blir ljus i rampen också ;P ska testa på en skit ramp jag plocka från skroten, se om det blir nå snyggt på min bil ^^
haha nejdu :P inge jävla neon för mig inte :P neon, ögonlock, fet jävla vinge, nätgrill och plast o son saker kommer ALDRIG hamna på min bil :)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 64

Inte alltid för mig som motorlampan tänd[…]

Det där är (möjligen fuktpåve[…]

Fjäder dörrlås

Är det någon som vet var man får […]

Jag är lite trött nu Så du få[…]