Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

DayDreamer skrev:Spännande, kan det vara en ny förarstol som du var sugen på :roll: :wink:
Hopfällbar då eller? (R)
White skrev:Hmm... Vad kan det vara tro? :roll:
Ni vet nog. :wink:
Lucif3r skrev:... Eller så är det kanske nya bromsdetaljer från brembo, som kartongen säger? :roll:
Man ska väl aldrig lita på en kartong... :wink:
Se där ja du fick också tag i en SC-901 plus massa gott i gott gott :) frågan är nu vem av oss som kommer att hitta en centerhögtalare och surroundboxen först :D
DayDreamer skrev:Se där ja du fick också tag i en SC-901 plus massa gott i gott gott :) frågan är nu vem av oss som kommer att hitta en centerhögtalare och surroundboxen först :D
Jodå, fast den var mycket dyrare än din... :roll: :wink:

Surroundboxen verkar inte så svår att få tag, när man kollar på bildelsbasen. Däremot centerhögtalare och instrumentbräda är svåra. :roll:
Det räcker ju inte med högtalaren utan man måste ju byta brädan också. Eller du kanske tänkte fri-såga ett hål till högtalaren med sticksågen? :lol: (R)
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Se där ja du fick också tag i en SC-901 plus massa gott i gott gott :) frågan är nu vem av oss som kommer att hitta en centerhögtalare och surroundboxen först :D
Jodå, fast den var mycket dyrare än din... :roll: :wink:

Surroundboxen verkar inte så svår att få tag, när man kollar på bildelsbasen. Däremot centerhögtalare och instrumentbräda är svåra. :roll:
Det räcker ju inte med högtalaren utan man måste ju byta brädan också. Eller du kanske tänkte fri-såga ett hål till högtalaren med sticksågen? :lol: (R)
Tycker att det är för mycket pengar att ge för en surroundbox på bildelsbasen så jag ska kolla alla lokala skrotar häromkring först :)
Nej inte blir det någon fri sågning i brädan med sticksågen.

Vad gav du för radion, kabelhärvan och förstärkaren?
DayDreamer skrev: Tycker att det är för mycket pengar att ge för en surroundbox på bildelsbasen så jag ska kolla alla lokala skrotar häromkring först :)

Jo, fast det finns de skrotar med fantastiska priser på bildelsbasen också. Fast där är delarna borta direkt. :roll:
Skulle jag få se en svart instrumentbräda med hål för c-högtalare, skulle jag nog köpa den även i fall den är lite dyr. Jag menar man får inte se de så ofta... :wink:

1900:- gav jag för radio, kabel och förstärkare, så lite dyrare än för dig. :roll:
Å andra sidan så brukar de ju ta över 2000:- för en SC-901 på bildelsbasen och runt 1500:- för en förstärkare, så jag anser mig ha gjort en rätt så bra affär ändå. :wink: Köpte grejerna på tradera.

Högtalarna gav jag 177:- för. :)
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev: Tycker att det är för mycket pengar att ge för en surroundbox på bildelsbasen så jag ska kolla alla lokala skrotar häromkring först :)

Jo, fast det finns de skrotar med fantastiska priser på bildelsbasen också. Fast där är delarna borta direkt. :roll:
Skulle jag få se en svart instrumentbräda med hål för c-högtalare, skulle jag nog köpa den även i fall den är lite dyr. Jag menar man får inte se de så ofta... :wink:

1900:- gav jag för radio, kabel och förstärkare, så lite dyrare än för dig. :roll:
Å andra sidan så brukar de ju ta över 2000:- för en SC-901 på bildelsbasen och runt 1500:- för en förstärkare, så jag anser mig ha gjort en rätt så bra affär ändå. :wink: Köpte grejerna på tradera.

Högtalarna gav jag 177:- för. :)
Ja beroende på vad det är för pris på brädan så skulle jag nog också köpa på mig en, Volvo vill ha 3500 kr för en helt ny iaf :)

Ja men då var det ju också en bra affär med tanke på som du sa att dom nästan vill ha det dubbla på bildelsbasen.
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 55
Bästa mobilhållare till V60 -24?

Som JHg skrev, Brodit is the shit.

På en MY 13 så sitter väl backupb[…]

Om någon av avluftningsslangarna läcker[…]

Fel centerhögtalare?