Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Idag vart det lite moddning av styrstopparna, köpte dessa på skruvat som är till S60, S80, V70 II,filade upp hålen så nu passar dom och hjule går nu åter fri från hjulhuset

Bild
Användarvisningsbild
av Severin
13k service beställd och det får jag betala 1950 och då tog jag tillval på bränslefilter, återigen så ser jag att jag kan tjäna pengar på egen service som försvinnande små
Användarvisningsbild
av Severin
Nä inga kompispriser eller sånt utan det stavas NICEPRICE :D

Bara oljebyte med filter + jobb går på ca 1150-1200:- så jag anser att volvoverkstan här har bra priser på service
Användarvisningsbild
av buddha88
Severin skrev:Nä inga kompispriser eller sånt utan det stavas NICEPRICE :D

Bara oljebyte med filter + jobb går på ca 1150-1200:- så jag anser att volvoverkstan här har bra priser på service
De e bra att de e såpass "billigt", lönar sig inte o serva själv längre, kanske ska lämna in min me snart för en service o få en stämpel :D
Användarvisningsbild
av Severin
Vad säger man.....

Lämnade in bilen idag på service med tillägg bränsle filter och priset var mellan 1900-2000(kommer inte ihåg exakt)

Volvo stoltserar med att priserna är fasta så man vet vad varje reparation kostar samt att man inte ska få en chock när bilen ska hämtas.

Hursomhelst så när jag skulle betala så säger han 2600:-

-Aldrig sa jag, priset var strax under 2000 sa jag så det stämmer inte, 1500 för nice price och 450 för filter inkl arbete
-Jasså va konstigt.....

Efter ett par minuter i datorn så justerade han priset till 1984 och menade på att mekanikern hade tagit dubbla betalning på bränslefilter jobbet.

Tur man är vaken säger jag :roll:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 37

Hej, har en V70 -05 som jag bara kör på[…]

Nej sensorer är väldigt sällan 12v […]

Enligt instruktionerna så ska man koppla bor[…]

Lossa dörrhandtag volvo v70 2013