Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Stol är inget viktigt värme är inget viktigt huvudsaken är att man har bra ljud när man är ute och kör :wink: Vet inte hur mycket ett par diskanter gör men ett par 8" i hatthyllan på min bil gjorde stor skillnad :D men förmodligen så lär du också märka av stor skillnad om du sätter diskanter i D-stolpen.

Men som sagt SC-900/901 växer ju inte på träd direkt och när man väl hittar dom så kostar di en mindre förmögenhet :roll:
Lucif3r skrev:Hah, hur klarade av att gå ifrån en T6a till en slö jäkla GLT? :lol:
Inte för att T6an är speciellt pigg orginal heller iom. den löjligt klena lådan, men piggare än GLT iaf... :P
Jo det tog ju en stund att vänja sig med skillnaden! :lol: Vad som nog tog mig längst tid att vänja mig med, var att V70:in är går lite tyngre när man ska iväg. Kändes som man skulle köra motorstopp varje gång. Nu märker jag det ju knappt... :wink:

S80:n blev lite svårkörd annars hade jag nog behållit den! Han på bilskroten undrade vad jag gjort med bilen... :lol: :wink:
IMG20100801_002.jpg
IMG20100801_002.jpg (508.63 KiB) Visad 363 gånger
IMG20100801_007.jpg
IMG20100801_007.jpg (569.27 KiB) Visad 365 gånger
IMG20100801_005.jpg
IMG20100801_005.jpg (466.84 KiB) Visad 361 gånger
DayDreamer skrev:Stol är inget viktigt värme är inget viktigt huvudsaken är att man har bra ljud när man är ute och kör :wink: Vet inte hur mycket ett par diskanter gör men ett par 8" i hatthyllan på min bil gjorde stor skillnad :D men förmodligen så lär du också märka av stor skillnad om du sätter diskanter i D-stolpen.

Men som sagt SC-900/901 växer ju inte på träd direkt och när man väl hittar dom så kostar di en mindre förmögenhet :roll:
Jo, ljudet är ju oftast viktigast! :wink:
Fast du vet, man blir galen av att se detta varje gång man kliver in i bilen... :roll:
DSCN2182.JPG
Stolen
DSCN2182.JPG (740.89 KiB) Visad 359 gånger
Vet inte om jag ska köpa en ny stol eller byta allt mot svart skinn. Tror det skulle göra sig bra mot träet... :D 8)

Har kanske en dyr SC-900 på gång, samt diskanter. Jag håller er underrättade om läget! :wink:
Bonden1989 skrev:
DayDreamer skrev:Stol är inget viktigt värme är inget viktigt huvudsaken är att man har bra ljud när man är ute och kör :wink: Vet inte hur mycket ett par diskanter gör men ett par 8" i hatthyllan på min bil gjorde stor skillnad :D men förmodligen så lär du också märka av stor skillnad om du sätter diskanter i D-stolpen.

Jo, ljudet är ju oftast viktigast! :wink:
Fast du vet, man blir galen av att se detta varje gång man kliver in i bilen... :roll:
DSCN2182.JPG
Vet inte om jag ska köpa en ny stol eller byta allt mot svart skinn. Tror det skulle göra sig bra mot träet... :D 8)

Har kanske en dyr SC-900 på gång, samt diskanter. Jag håller er underrättade om läget! :wink:
Det där lagar du med lite svart färg :lol: :mrgreen:

Å spännande :D
Användarvisningsbild
av frasse4
En framhjulsinställning på den där...
Lucif3r skrev:Heh... Ja, var inte så mycket kvar att rädda på den :lol: Törs man fråga hur du lyckades med det där? :roll:
Fylle-chaffis natten mot 1 augusti 2010. Hände väl runt halv 3 på natten, så det var redan augusti.
Hade släppt av passageraren i framsätet och 2 kvar i bak. Ett och tre som kommer en av dessa fram trillande mellan stolarna i fram. Jag kör alltid med bägge händerna på ratten, så när personen i fråga trillade med sin tyngd på min högerarm var det i princip förlorat. Hann inte reagera trots en låg hastighet på 50 km/h.

Kommer ihåg att bilen svängde och sen blev det svart. Nästa gång jag minns står bilen på alvaret bredvid vägen.
Eftersom vägen ligger högre än stenmurarna där så hade bilen kasat på muren och inte tagit bom stopp. Därmed hade inga krockkuddar löst, vilket i sin tur troligtvis räddade livet på personen som kom fram. Personen låg i hopvikt mot handsfacket i passagerarstolen, med nacken mot där krockkudden sitter.

Han på skroten sa att motorn var helt sönderslagen efter sin färd på stenmuren. :roll:
Minns att jag vaknade till ordentligt när jag öppnade dörren och fick mig en stöt. Den stod nämligen på ett elstängsel och jag är glad att inga av korna stod i vägen.

Idag är personen och jag fortfarande bra kompisar, då jag tidigt förklarade för personen att jag inte ansåg det vara dess fel, utan alkoholens fel. :wink:

Har inte varit fylle-chaffis sen dess. Går inte att lita på såna... :roll:
  • 1
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 55
Den stora annons-tråden

Rackans trevlig. https://www.bytbil.com/vastra-go[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg