Lucif3r skrev:.
Schmoyoho skrev:Vilka torkarblad är det vi ska rädda? Lite kuriosa så var det ett svar i en tråd där TS fått sina blad stulna och många skyndade till vissa slutsatser. Upphovsmannen ville förbli anonym i min signatur. Kanske inte var så kul men ögonblicket var det väldigt roligt :)
Lucif3r skrev:Ingen aning om hur inlägget hamnade i den här tråden... Det var ett svar på en annan tråd... ugh, någonting buggade väl ur antar jag, forumet är ju inte riktigt uptodate om man säger så 
Haha, här verkar det hända saker utan vår vetskap!
Idag gjorde jag en stortvätt på bilen med efterföljande 1-komps lackskydd (Ultima Paint Guard Plus) Såg sen vid hemkomst att listerna drog ned resultatet något så fruktansvärt så ut med Concept Vistan och gå lös på listerna. 45 minuter senare såg det ut som en bil igen.
Varför har jag en bil med så mycket plast för? Likadant när man ska polera, tar ju minst 30 min att maska hela bilen..
I morgon är tanken att jag ska byta ut det nedre motorfästet som jag haft liggandes ett tag. Förutsatt att jag får lös muttrarna med handkraft då. Å det är ju inte säkert att jag lyckas med det. 13 år av salt, slask och allmänt slitage, känns som att det kan sitta som satan....
Dessutom är jag så jävla feg när det kommer till att köra upp på OKQ8:as lyftar. Alltid lika livrädd att missbedöma avståndet och halka snett med ett hjulpar eller så. Då kan man säga - dumma brud! Har visserligen inte misslyckats ännu men men...