Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Kompe
Snyggast tror jag att det blir om du lackar den i 404 men lär ju se roligt ut om du lackar vänster sidan i rött men behåller huv tak och bagagelucka i blått. :lol: Sen regbes på det så det står Röd-blå eller Blå-röd i färg beskrivningen :lol: :mrgreen:
Förstör o rolla :D
Användarvisningsbild
av Kompe
Roll-Svart e så välanvänt i 740's mening :-(O) Kör på solgult ist ;) Apropå olika/flera färger, såg en "regnbågsfärgad" ?:-/ 740 utanför biltema linköping tidigare i år. Fy fasiken har nog aldrig sett nå värre (HMM) :roll: :lol:

/Kompe 8)
Lutar åt 404 Hållet då ja ska fixa upp å börja ha den som brukis till och från jobbet då slipper man skita ner mercedesen :)

Tog 1 styrke tag och gjorde nånting på bilen i helgen som var :) Blev byte av torkarmotor och slipa och måla sparklådor :)

Ser nå rent brutal ut med fälgarna :)
Bild
Lätt jobb även för den som aldrig gjort de tidigare :)
Bild
Mattsvart får duga tills vidare ;)
Bild
Bild
och en favorit bild för mig :)
Bild

Nästa gång är de ljud och ev R Sport Ratt :)
Användarvisningsbild
av Kompe
R-Sport! ;;-O :-DD
Då var de dags för dejt igen :)

Utgångspunkt för denna updatering är grundmålning av röda saker ;) Det vill säga skärm och två dörrar som sen ska bli 404 blå :)

Bild
Plockat av lister och skärmblinker. Som gjort för å rosta under listerna va?
Bild
Maskering in progress. Tvättat bort smuts ränderna från listerna :)
Färdig maskerad notera tejpen haha tog slut maskeringstejp så man tar vad som finns :)
Bild
Grundade med lister på plats i och med att det ska på kromlisterna från gamla dörrarna :)
Bild
Resultatet då!
Bild

Kan säga att spridningen med biltemas munstycken är suveräna!

Lite annat kul som hittat in i bilen är detta :)
Bild
R-sport MOMO :) Sitter som smäck med stolarna :)

Sen blir det lite vredestein dekaler då den är lackad i 404
Bild

I ljud väg har det hittat in 2 st JBL gto 509C 5.25or som spelar riktigt bra :) Inredningsväg så skulle ja vilja komma över blackline dörrsidor :)

//Dieselsmurfe
Lite smågod updatering :)

I början av veckan så hitta ja navkapslar ala 740 den snyggare modellen i min arbetsgivares gömmor ;) Fråga vad han sku ha för dom å han sa ta dom ja behöver då dom inte :)

Blev såhär :)
Bild

I fredags så åkte det på 2Xljus till så har 5st nu :)
Bild

Igår var det en liten bilträff här i skellefteå vi samlades på biltema stog där och snacka och börna och titta på andras bilar :)

För min del gick ett däck såhär :)
Bild
Bild
Lite krita :)
Bild
Och så min favorit bild :)
Bild
Gummi rester blev de också :)
Bild

Idag åkte min andra vind böjbara antenn på :)
Bild
Bild

Ursäkta för att det är klickbara bilder denna gång :( Forumbilder ville inte funka idag ;(
Bensindoft utanför bil

Angående ditt laddningsproblem, jag har samm[…]

Svart grill

Ah ok så då är där såk[…]

Var inte akilleshälen på GDI-motorerna […]

Den källa jag hittade påstod att ä[…]